#1
hoi lieve mensen,
Ik zou graag wat advies/feedback krijgen.
Ik heb een tijdje geleden met een aantal vrienden van mij een geweldig feestje gehad. We hebben allemaal x genomen. Het was geweldig.. tot de laatste uurtjes. Ik werd gedrogeerd. Hierdoor ging het helemaal mis met mij. (Lang verhaal, maar ik moest naar het ziekenhuis) Ik ben nu bijna weer hersteld en ik zou graag over een halfjaar weer naar een feestje willen gaan..... Echter hebben mijn vrienden liever niet dat ik met hun meegaan, omdat ze dan niet zorgeloos kunnen feesten.
Dit had iedereen kunnen overkomen, ook hun. Het doet pijn dat ze me niet meer mee willen hebben. Overigens ben ik niet kwaad, ik houd van ze. En ik snap heel goed dat het voor hun ook schrikken was.
Maar ik wil ook weer verder na dit hoofdstuk en niet alles laten verpesten door een sukkel die mij wat aan wilde doen.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Ik zou graag wat advies/feedback krijgen.
Ik heb een tijdje geleden met een aantal vrienden van mij een geweldig feestje gehad. We hebben allemaal x genomen. Het was geweldig.. tot de laatste uurtjes. Ik werd gedrogeerd. Hierdoor ging het helemaal mis met mij. (Lang verhaal, maar ik moest naar het ziekenhuis) Ik ben nu bijna weer hersteld en ik zou graag over een halfjaar weer naar een feestje willen gaan..... Echter hebben mijn vrienden liever niet dat ik met hun meegaan, omdat ze dan niet zorgeloos kunnen feesten.
Dit had iedereen kunnen overkomen, ook hun. Het doet pijn dat ze me niet meer mee willen hebben. Overigens ben ik niet kwaad, ik houd van ze. En ik snap heel goed dat het voor hun ook schrikken was.
Maar ik wil ook weer verder na dit hoofdstuk en niet alles laten verpesten door een sukkel die mij wat aan wilde doen.
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?