Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi lieve mensen, Ik zou graag wat advies/feedback krijgen. Ik heb een tijdje geleden met een aantal vrienden van mij een geweldig feestje gehad. We hebben allemaal x genomen. Het was geweldig.. tot de laatste uurtjes. Ik werd gedrogeerd. Hierdoor ging het helemaal mis met mij. (Lang verhaal, maar ik moest naar het ziekenhuis) Ik ben nu bijna weer hersteld en ik zou graag over een halfjaar weer naar een feestje willen gaan..... Echter hebben mijn vrienden liever niet dat ik met hun meegaan, omdat ze dan niet zorgeloos kunnen feesten. Dit had iedereen kunnen overkomen, ook hun. Het doet pijn dat ze me niet meer mee willen hebben. Overigens ben ik niet kwaad, ik houd van ze. En ik snap heel goed dat het voor hun ook schrikken was. Maar ik wil ook weer verder na dit hoofdstuk en niet alles laten verpesten door een sukkel die mij wat aan wilde doen. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?"
"Hoi guys, Bedankt voor jullie reactie. Ik was gedrogeerd met ghb. Zelf had ik xtc op. Geen hele pil, want ik ben niet heel lang. Ik ben nu bijna hersteld. Ik heb alleen nog last van vermoeidheid nu en ben langzaam mijn conditie aan het opbouwen. Ik kan me bijna niks herinneren van wat er precies gebeurde, maar mijn vrienden zeiden dat ik heel sloom reageerde en dat ik op het punt stond om een blackout te krijgen. @De Dunne zo dacht mijn zus er ook over."
"Heel erg bedankt voor jullie reacties. Het is fijn om verschillende meningen te horen. @KropSla ik heb ze verteld hoe ik me voelde. Ik wilde ook duidelijk maken dat zij zich absoluut niet verantwoordelijk moeten voelen over wat er gebeurd is. Misschien veranderen ze nog van mening over een tijd. Ik zal het even laten bezinken."
"Neo-Shulginist zei: Gaat het er niet meer om dat je eventjes geen drugs gebruikt, dan dat je eventjes niet mee gaat naar een feestje? Want je kan naar feestjes zonder wat te nemen he =P Een tijd niks gebruiken lijkt me op zich zo'n slechte reactie niet, als je net vanwege gebruik in het ziekenhuis bent beland. Of je dat nou zelf had genomen, iemand je het heeft gegeven, expres of per ongeluk. Klik om te vergroten... Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb dit ook voorgesteld aan ze. Of om voor het grote feest eerst nuchter naar een klein feest te gaan."