#1
Ik ben zelf moeder van 2 kinderen 18 en 20 jaar.
Ik kan niet praten voor jou moeder natuurlijk maar als je het eerlijk zou vertellen zou ze je eerlijkheid waarderen neem ik aan.
Als ze boos word is dat inderdaad grotendeels uit bezorgdheid.
Het feit dat je er nu mee gestopt bent is belangrijkst.
Als je het aandurft raap je moed bij elkaar en neem je ouders in vertrouwen.
Als je dat echt niet durft dan inderdaad naar je huisarts toe gaan.
Ik kan niet praten voor jou moeder natuurlijk maar als je het eerlijk zou vertellen zou ze je eerlijkheid waarderen neem ik aan.
Als ze boos word is dat inderdaad grotendeels uit bezorgdheid.
Het feit dat je er nu mee gestopt bent is belangrijkst.
Als je het aandurft raap je moed bij elkaar en neem je ouders in vertrouwen.
Als je dat echt niet durft dan inderdaad naar je huisarts toe gaan.