#1
Die hangmat is wel echt 'n supergoed idee! Ik ga er eentje aanschaffen! 🙂Een tent, luchtbed, goede slaapzak, lekker stoel, hangmatje
Die hangmat is wel echt 'n supergoed idee! Ik ga er eentje aanschaffen! 🙂Een tent, luchtbed, goede slaapzak, lekker stoel, hangmatje
Ik snap wat je bedoelt, herken dit bij verschillende vrienden/kennissen. Mijn telefoon schermtijd ligt rond de 3 uur per dag. Waarvan 67% Safarie (oftewel DF :P)Digital detox
Ik hoorde er laatst voor het eerst van, en het sprak me enorm aan! We zijn alsmaar de hele dag connected met de hele wereld en minder connected met onszelf. Elke like op social media geeft je dopamine centrum weer prikkels en het is enorm verslavend zo'n smartphone van vandaag de dag.
Dat is zoizo een prachtige ervaring om te doen. Knapperd vuurtje, lekkere hangmat, een goed boek erbij. Gouden avondjes.Ik neig ernaar om de natuur in te trekken. Het liefst een tent opzetten en savonds een kampvuurtje maken.
Dat lijkt me zo heerlijk om zo nu en dan eens te doen. Ik moet maar eens goed op zoek naar een plek waar ik dit ongezien kan doen. Ik ga vrijdag veel wandelen denk ik. En wie weet vind ik een plek.Dat is zoizo een prachtige ervaring om te doen. Knapperd vuurtje, lekkere hangmat, een goed boek erbij. Gouden avondjes.
ja, maar je hoeft niet gelijk compleet met tent, en vanalles te beginnen, Een simpele hangmat tussen 2 bomen, een goed boek, of wat ontspannende muziek doet wonderen. Ookal is dat zomaar een paar uurtjes.bevalt dat goed,,, dan kun je wat meer investeren in handige spulletjes.Dat lijkt me zo heerlijk om zo nu en dan eens te doen. Ik moet maar eens goed op zoek naar een plek waar ik dit ongezien kan doen. Ik ga vrijdag veel wandelen denk ik. En wie weet vind ik een plek.
ik zou bijna zeggen: probeer het een keer, in het begin kan het wel heel vreemd aanvoelen, lig je daar in een hangmat, in het bos, geen mensen te zien, geen auto's te horen, niks, je voelt je misschien niet eens veilig.....totdat het bos begint te leven.Ik ben benieuwd wat het me gaat brengen.
Kom in Zeeland wonen dan 😛 op fietsafstand natuurgebieden waar het compleet uitgestorven is. Meer kans om Schotse hooglanders tegen te komen als mensenBijna overal kom je steeds mensen tegen en dus is er niet zozeer echt sprake van 'de natuur intrekken' Er zijn natuurlijk wat uitzonderingen, maar dit is wel altijd iets wat ik jammer heb gevonden aan NL. We missen bergen, uitgestrekte bossen (vooral in mijn omgeving) en grote gebieden waar je praktisch geen mens tegenkomt.
Ik doe men achterdeur open en ik sta in de waaslandse polder , das nog makkelijker 🤣Kom in Zeeland wonen dan 😛 op fietsafstand natuurgebieden waar het compleet uitgestorven is. Meer kans om Schotse hooglanders tegen te komen als mensen![]()
Ja hij gaat straks al uit, en zaterdagochtend pas weer aan. Ik ben morgen de hele dag vrij en wil zoveel mogelijk buiten zijn in de natuur.Ga je morge de gsm loze dag al inplannen?



Digital detox
Ik hoorde er laatst voor het eerst van, en het sprak me enorm aan! We zijn alsmaar de hele dag connected met de hele wereld en minder connected met onszelf. Elke like op social media geeft je dopamine centrum weer prikkels en het is enorm verslavend zo'n smartphone van vandaag de dag. Ik spendeer zelf ook enorm veel uren op m'n telefoon en werk overdag grotendeels achter een computer. Dus die digital detox, het roept me! Even disconnecten met alle bel en internetdiensten. Even tot mezelf komen zonder enige factor die mij hiervan beïnvloed. Ik wil het liefst vrijdag zo'n dag inlassen. 24 uur disconnecten. Ik neig ernaar om de natuur in te trekken. Het liefst een tent opzetten en savonds een kampvuurtje maken. Maar het is allemaal verboden en ondanks ik in een hele mooie natuurrijke omgeving woon is het hier overal bezaaid met fiets en wandelpaden en ik zou niet zo snel een plekje weten. Toch kan ik ervoor kiezen zo lang mogelijk van de tijd in de natuur te spenderen. En savonds gewoon thuis m'n bed in te duiken. En dan zaterdagochtend pas weer m'n telefoon voor het eerst aan. Ook speelt er een gedachten in mij die zegt dat dit een perfecte dag is voor een lsd trip. Maar ik twijfel nog of ik dat echt ga doen. Ik denk zeker dat lsd een hele rijke toevoeging kan zijn aan zo'n dag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."