#1
Wanneer ik iemand leuk vind en me echt verbonden voel met iemand kan ik eigenlijk al een aantal dingen over diegene zeggen.
Ook omdat ik me niet snel verbonden voel met mensen.
Dat kan in mijn geval zijn omdat ze niet beschadigd genoeg zijn, waardoor hun belevingswereld anders is.
Of van dat soort mensen die denken dat ze helemaal geweldig zijn en niet meerekenen dat ze er heel anders voor zouden staan als ze een minder stabiel leven hadden.
In ieder geval, zijn er mensen met wie ik me door hoe ze zijn en/of de manier waarop hun leven is gegaan niet verbonden mee kan voelen.
Het is iets om over na te denken. Neem eens een aantal verschillende personen voor je en vraag je af waarom je je wel of niet verbonden voelt met diegene. Ga dan in op wie diegene is en wat voor leven diegene heeft gehad. Misschien kunnen jullie er ook een verband in zien.
Voor de rest ken is er een persoon van wie ik echt houd. Het maakt niet uit wat hij doet. Ook als hij mij om wat voor reden dan ook pijn zal doen. Ik kan en wil niet ineens niet van hem houden.
Ook omdat ik me niet snel verbonden voel met mensen.
Dat kan in mijn geval zijn omdat ze niet beschadigd genoeg zijn, waardoor hun belevingswereld anders is.
Of van dat soort mensen die denken dat ze helemaal geweldig zijn en niet meerekenen dat ze er heel anders voor zouden staan als ze een minder stabiel leven hadden.
In ieder geval, zijn er mensen met wie ik me door hoe ze zijn en/of de manier waarop hun leven is gegaan niet verbonden mee kan voelen.
Het is iets om over na te denken. Neem eens een aantal verschillende personen voor je en vraag je af waarom je je wel of niet verbonden voelt met diegene. Ga dan in op wie diegene is en wat voor leven diegene heeft gehad. Misschien kunnen jullie er ook een verband in zien.
Voor de rest ken is er een persoon van wie ik echt houd. Het maakt niet uit wat hij doet. Ook als hij mij om wat voor reden dan ook pijn zal doen. Ik kan en wil niet ineens niet van hem houden.