Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRugspierpijn

Rugspierpijn

18 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Massage krijgen
Klik om te vergroten...

kon t maar altijd 🤓
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi!

Wanneer ik drugs (uppers) gebruik krijg ik net iets onder mijn schouderbladen, beetje het midden van mijn rug, altijd spierpijn omdat ik dat schijnbaar onbewust aanspan. Heeft iemand tips hoe ik daar vanaf kom?

Niet gebruiken wil ik niet horen!!!! 😋

Groetjessss
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Magnesium

En een alternatief is een benzo, maar dat is niet iets om vaak te doen dus onhandig.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Magnesium , waarom niet vaak? @De Apotheker bij mij staat op t potje 2 per dag ( kauwtablet) neem er altijd eentje per keer
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Massage krijgen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Rivalrie zei:
Massage krijgen.
Klik om te vergroten...
Met een leuke bonus aan het einde :wink:
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Magnesium

En een alternatief is een benzo, maar dat is niet iets om vaak te doen dus onhandig.
Klik om te vergroten...
Thanks voor je reactie 😃

Magnesium, goeie!

Oja, benzo’s, dat vroeg ik me sws nog af. Ik ken sinds kort etizolam, om als een blok in slaap te kunnen vallen na gebruik. Ik las dat dat ook een benzo is, maar dan zie ik benzo’s dus als verschillende soorten slaappillen. Werkt het voor iedereen anders ofzo?🙈
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Apotheker zei:
Magnesium

En een alternatief is een benzo, maar dat is niet iets om vaak te doen dus onhandig.
Klik om te vergroten...
Uw alternatief zou ik eerder afraden.
TripJess zei:
Magnesium , waarom niet vaak? @De Apotheker bij mij staat op t potje 2 per dag ( kauwtablet) neem er altijd eentje per keer
Klik om te vergroten...
Die "niet vaak" slaat op het benzo gedeelte.
M
Mappie88Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Massage krijgen.
Klik om te vergroten...
Altijd een goede!

Hoewel laatste keer ik een kameraad vroeg om m’n kaken en nek te masseren en op dat moment voelde het echt goed, alleen heb je niet echt door hoe hard iemand wat doet.
Kon 2 weken niet meer naar rechts kijken 😂 Dus voorzichtig masseren :wink:
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
TripJess zei:
Magnesium , waarom niet vaak? @De Apotheker bij mij staat op t potje 2 per dag ( kauwtablet) neem er altijd eentje per keer
Klik om te vergroten...
Dat is veel te veel. Zoek maar op internet. Dosissen kloppen vaak niet op die potten
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mappie88 zei:
Altijd een goede!

Hoewel laatste keer ik een kameraad vroeg om m’n kaken en nek te masseren en op dat moment voelde het echt goed, alleen heb je niet echt door hoe hard iemand wat doet.
Kon 2 weken niet meer naar rechts kijken 😂 Dus voorzichtig masseren :wink:
Klik om te vergroten...
Je laat met een tennisbal op uw drukpunten masseren door de bal rond te laten draaien in de masseur zijn handpalm.

Bedank mij later. 😄
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Dat is veel te veel. Zoek maar op internet. Dosissen kloppen vaak niet op die potten
Klik om te vergroten...
Had ik van de week met cafeine. Zo high als een kite van de aanbevolen dosis...
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Dat is veel te veel. Zoek maar op internet. Dosissen kloppen vaak niet op die potten
Klik om te vergroten...
Thanks voor de tip ik ga zeker eff nakijken
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Had ik van de week met cafeine. Zo high als een kite van de aanbevolen dosis...
Klik om te vergroten...
Oh vreselijk gevoel is dat! Echt schandalig dat ze die dosissen zo hoog neerzetten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Oh vreselijk gevoel is dat! Echt schandalig dat ze die dosissen zo hoog neerzetten.
Klik om te vergroten...
Ja echt hoor. Belachelijk!
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik krijg ook altijd stijve schouders omdat ik die onbewust aanspan, vooral met pep.

Blijf lekker een beetje in beweging, even wat met je armen zwaaien, blijf niet steeds in dezelfde houding zitten. Ik ben dan meestal zo druk bezig met kletsen, dat ik superlang in een ongemakkelijke houding zit, zonder dat het me opvalt.

En lekker warm douchen, of een warm kruikje er tegenaan houden.
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#17
Natozlato zei:
Ik krijg ook altijd stijve schouders omdat ik die onbewust aanspan, vooral met pep.

Blijf lekker een beetje in beweging, even wat met je armen zwaaien, blijf niet steeds in dezelfde houding zitten. Ik ben dan meestal zo druk bezig met kletsen, dat ik superlang in een ongemakkelijke houding zit, zonder dat het me opvalt.

En lekker warm douchen, of een warm kruikje er tegenaan houden.
Klik om te vergroten...
Ik heb precies hetzelfde, je weet al dat je ong. 1,5 uur lang super kut zit maar je doet er niks aan😂

Thanx!
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Natozlato zei:
Ik krijg ook altijd stijve schouders omdat ik die onbewust aanspan, vooral met pep.

Blijf lekker een beetje in beweging, even wat met je armen zwaaien, blijf niet steeds in dezelfde houding zitten. Ik ben dan meestal zo druk bezig met kletsen, dat ik superlang in een ongemakkelijke houding zit, zonder dat het me opvalt.

En lekker warm douchen, of een warm kruikje er tegenaan houden.
Klik om te vergroten...
Ik heb dat dus vaak met nek, en dan neem ik 1 magnesium... Dan valt t vaak wel weg
O
OmoptesnuivenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik zit er aan te denken om een elektrische rug massager aan te schaffen, die je op de bank kan zetten en er tegenaan kan zitten 😋

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."