Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstandskiezen laten trekken onder narcose

Verstandskiezen laten trekken onder narcose

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maandag is het zover. Mijn 4 wijsheidstanden worden getrokken onder volledige narcose.
Het is mijn 3de operatie, en mijn grootste angst is onder narcose gaan.
Ik vind dit zo akelig :(
Ik ben eens benieuwd naar mensen met ervaringen?

Wat is jullie verhaal?
Hadden jullie veel pijn bij het wakker worden?
Ik heb al veel gelezen dat er mensen overgeven door het bloed die ze inslikken tijdens de operatie :/
pff...
C
Cruelti.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb alle 4 de verstandskies laten trekken in het ziekenhuis bij de kaakchirurg. Een paar prikjes in de mond en het was binnen 10 min klaar.

Piece of cake

De mondhygiëniste doet pijner
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cruelti. zei:
Ik heb alle 4 de verstandskies laten trekken in het ziekenhuis bij de kaakchirurg. Een paar prikjes in de mond en het was binnen 10 min klaar.

Piece of cake

De mondhygiëniste doet pijner
Klik om te vergroten...
Bij mij is het onder volledige verdoving, en de onderste kiezen liggen volledig horizontaal.
Dus het gaat langer duren dan 10min aangezien ze meer werk hebben hierdoor..
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
oei das nie fraai 4’ ik ga over een week me laaste laten trekken’ bij de tandarts nie in het ziekenhuis’ en als tip eet geen m&m’s paar dagen erna 😝

verderest valt de pijn reuze mee na de verdoving voel je het wel maar het is te doen!
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Door de narcose voel je niets van de behandeling. Over het algemeen is de prik van narcose een stuk prettiger dan de prikken die je in je mond krijgt van de kaakchirurg.

4 kiezen in 1x doen heeft zijn voordelen en zijn nadelen. Voordelen zijn dat het minder kost dan 2x gaan en 2 kiezen laten doen en je dus maar 1x hoeft en 1x onder narcose gaat.

Nadeel is de eerste dagen een moeilijker en wat pijnlijker herstel. Soms kun je de 1 (of 2) dagen niet goed kauwen op eten. Wel ben je na het herstel er volledig vanaf en hoef je niet terug om weer de andere 2 te doen en weer opnieuw te moeten herstellen.
H
Hija de la luna 1Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Cruelti. zei:
Ik heb alle 4 de verstandskies laten trekken in het ziekenhuis bij de kaakchirurg. Een paar prikjes in de mond en het was binnen 10 min klaar.

Piece of cake

De mondhygiëniste doet pijner
Klik om te vergroten...
Euh ....als ik je foto bekijk heeft de kaakchirurg vergeten van er nog enkele te trekken.....😂...sorry moest eruit 😁

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."