#1
Maandag is het zover. Mijn 4 wijsheidstanden worden getrokken onder volledige narcose.
Het is mijn 3de operatie, en mijn grootste angst is onder narcose gaan.
Ik vind dit zo akelig
Ik ben eens benieuwd naar mensen met ervaringen?
Wat is jullie verhaal?
Hadden jullie veel pijn bij het wakker worden?
Ik heb al veel gelezen dat er mensen overgeven door het bloed die ze inslikken tijdens de operatie :/
pff...
Het is mijn 3de operatie, en mijn grootste angst is onder narcose gaan.
Ik vind dit zo akelig
Ik ben eens benieuwd naar mensen met ervaringen?
Wat is jullie verhaal?
Hadden jullie veel pijn bij het wakker worden?
Ik heb al veel gelezen dat er mensen overgeven door het bloed die ze inslikken tijdens de operatie :/
pff...