#1
Ja dat snap ik ook wel. Aan de andere kant, ik gebruik gewoon een gratis app om mn hartslag te meten. Ik voel mn hart ook altijd razendsnel bonken, en toch meet ik bijna altijd rond de 100bpm. Als ik nu terugkijk, op 4 oktober heb ik één keer 150 bpm gemeten, en toen voelde het nauwelijks anders dan normaal. Misschien dat je ook gewoon het juiste gereedschap moet hebben wil je een beetje zinnig je hartslag bijhouden...Mijn hartslag is altijd extreem hoog onder invloed.
Probeer het niet te vaak te meten omdat ik daar heel makkelijk paniekaanvallen door krijg. Ermee bezig zijn verhoogd alleen maar...