#1
Insomnia. Zeker de pep users zullen dit wel herkennen.
Maar daar gaat mijn vraagstelling niet om.
Nee, het gaat mij om mensen die van nature of door andere oorzaken aan slapeloosheid lijden. Ptss, e.d.
Nou is het makkelijk om te zeggen, neem dan een slaappil.
Maar zo makkelijk is dit niet op te lossen, die Insomnia op deze manier, want na een week of twee heb je tolerantie opgebouwd, en heb je méér nodig. En wat later weer. Nog drie weken verder weer extra, zodat je ook nog eens een lichamelijke afhankelijkheid opbouwt...
Enz enz totdat je op een gebruikershoeveelheid zit, waarmee je een kudde neushoorns plat kunt leggen, de facto neem je veeeeel te veel van deze pillen.
Wil je ermee stoppen op enig moment, dan gaat dat met nog veel meer Insomnia gepaard, ergo de temazepam en al die pammen zijn niet de oplossing.
Hooguit voor maximaal twee weken. Daarna? Het moet anders. .
Wie heeft er met succes een oplossing voor gevonden, en....hoe?
Nu ik tasja niet meer heb zijn bij mij de narigheden gigantisch geworden.
Graag info!
Maar daar gaat mijn vraagstelling niet om.
Nee, het gaat mij om mensen die van nature of door andere oorzaken aan slapeloosheid lijden. Ptss, e.d.
Nou is het makkelijk om te zeggen, neem dan een slaappil.
Maar zo makkelijk is dit niet op te lossen, die Insomnia op deze manier, want na een week of twee heb je tolerantie opgebouwd, en heb je méér nodig. En wat later weer. Nog drie weken verder weer extra, zodat je ook nog eens een lichamelijke afhankelijkheid opbouwt...
Enz enz totdat je op een gebruikershoeveelheid zit, waarmee je een kudde neushoorns plat kunt leggen, de facto neem je veeeeel te veel van deze pillen.
Wil je ermee stoppen op enig moment, dan gaat dat met nog veel meer Insomnia gepaard, ergo de temazepam en al die pammen zijn niet de oplossing.
Hooguit voor maximaal twee weken. Daarna? Het moet anders. .
Wie heeft er met succes een oplossing voor gevonden, en....hoe?
Nu ik tasja niet meer heb zijn bij mij de narigheden gigantisch geworden.
Graag info!