Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKNO-problemen door snuiven

KNO-problemen door snuiven

23 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
AltermindLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Ik doelde op TS hè. Die geeft aan last te hebben van verstopte neus die niet open wil gaan. Niet van een perforatie.

Vandaar dat ik de oorzaak zoek in de xylo. Ik vind het wel bijzonder dat je al 20 jaar dagelijks xylo gebruikt. Ik zou geen lucht meer door m'n neus krijgen 😂

Maar goed mijn neusslijmvliezen zijn niet de sterkste. Ik houd het maar op dagelijks budesonide neusspray.
Klik om te vergroten...

Mijn vader gebruikt het ook al zijn hele leven.

Update:

Inmiddels ben ik afgekickt van de xylo, superfijn! Duurde wel echt een week voordat het helemaal open ging allemaal. Eerst het ene gat gedaan, toen het andere (zo heb ik het in het verleden ook gedaan). Uiteindelijk was ik niet meer naar de dokter geweest.

Afgelopen zaterdag een grote bom 6-apb gedropt, was echt superintens!! (wellicht komt er een tripreport...) Ik voel me wel echt zeer gemotiveerd om geen troep meer te snuiven voorlopig, het is de schade aan het slijmvlies gewoon niet echt waard. En het inkick-gevoel (zoals iemand hierboven noemde?) van spul is gewoon nice.
D
DipkipLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stellaluna zei:
Mijn vader gebruikt het ook al zijn hele leven.

Update:

Inmiddels ben ik afgekickt van de xylo, superfijn! Duurde wel echt een week voordat het helemaal open ging allemaal. Eerst het ene gat gedaan, toen het andere (zo heb ik het in het verleden ook gedaan). Uiteindelijk was ik niet meer naar de dokter geweest.

Afgelopen zaterdag een grote bom 6-apb gedropt, was echt superintens!! (wellicht komt er een tripreport...) Ik voel me wel echt zeer gemotiveerd om geen troep meer te snuiven voorlopig, het is de schade aan het slijmvlies gewoon niet echt waard. En het inkick-gevoel (zoals iemand hierboven noemde?) van spul is gewoon nice.
Klik om te vergroten...
Je neus zal je danken :)

Eigenlijk beetje absurd soms hoeveel er gesnoven word (spreek nu gwn overal het algemeen) terwijl nasaal voor meerdere soorten drugs gewoonweg niet de ideale ROA is in de zin van het meest aangenaam effect te bereiken. Oraal is redelijk onderschat.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dipkip zei:
Eigenlijk beetje absurd soms hoeveel er gesnoven word (spreek nu gwn overal het algemeen) terwijl nasaal voor meerdere soorten drugs gewoonweg niet de ideale ROA is in de zin van het meest aangenaam effect te bereiken. Oraal is redelijk onderschat.
Klik om te vergroten...

Ik wil vaag zijn en ik wil het nuuuu! (Het liefst 5 minuten terug al)

Dat was vaak mijn motivatie om snel werkende ROA's te pakken. Dat en het feit dat je dan wat voorzichtiger kon beginnen en altijd nog bij kon pakken en het dan alsnog redelijk snel effect heeft. Met oraal moet je eerst 1 a 1,5 uur ff afwachten. En als je dan bijpakt komt de onset en come-up daar nog bij.

Maar als je je goede dosis weet, is oraal vaak erg goed ja.
G
GambolitasjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Herkent iemand het ook om zo'n eigenaardige geur in je neus te hebben? Niet echt super vies, maar ook niet lekker. Ik ruik het ook vaak als ik al weken niks gesnoven heb. En na het snuiven het ergst. (Ruikt niet naar drugs)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."