#1
Ik doelde op TS hè. Die geeft aan last te hebben van verstopte neus die niet open wil gaan. Niet van een perforatie.
Vandaar dat ik de oorzaak zoek in de xylo. Ik vind het wel bijzonder dat je al 20 jaar dagelijks xylo gebruikt. Ik zou geen lucht meer door m'n neus krijgen 😂
Maar goed mijn neusslijmvliezen zijn niet de sterkste. Ik houd het maar op dagelijks budesonide neusspray.
Mijn vader gebruikt het ook al zijn hele leven.
Update:
Inmiddels ben ik afgekickt van de xylo, superfijn! Duurde wel echt een week voordat het helemaal open ging allemaal. Eerst het ene gat gedaan, toen het andere (zo heb ik het in het verleden ook gedaan). Uiteindelijk was ik niet meer naar de dokter geweest.
Afgelopen zaterdag een grote bom 6-apb gedropt, was echt superintens!! (wellicht komt er een tripreport...) Ik voel me wel echt zeer gemotiveerd om geen troep meer te snuiven voorlopig, het is de schade aan het slijmvlies gewoon niet echt waard. En het inkick-gevoel (zoals iemand hierboven noemde?) van spul is gewoon nice.