#1
Was net wakker u got me 😂😂😂
Ik had hier met 3mmc nooit zo'n last van, maar toen ik net begon met snuiven deed ik vooral 3mmc. Met speed nu heb ik er wel altijd last van. Maar het is eindelijk bij alles dat ik snuif nu dat ik er vooral de dagen erna last van heb. Heel apartWat snuif je als ik vragen mag??
doet mij denken aan 3mmc (persoonlijke ervaring met ditzelfde). Tegenwoordig over gegaan op speed en geen last meer van deze geur.. Is toch meer bedoeld voor de neus dan 3mmc denk ik..
Wat is daar apart aan? Je neusslijmvlies is beschadigd en als je blijft snuiven wordt dat niet beter.Ik had hier met 3mmc nooit zo'n last van, maar toen ik net begon met snuiven deed ik vooral 3mmc. Met speed nu heb ik er wel altijd last van. Maar het is eindelijk bij alles dat ik snuif nu dat ik er vooral de dagen erna last van heb. Heel apart
Fair enough. Maar ik blijf die geur gewoon raar vinden.Wat is daar apart aan? Je neusslijmvlies is beschadigd en als je blijft snuiven wordt dat niet beter.
3 maanden is te weinig. Helemaal als je veel 3-mmc hebt gesnoven. Dat spul brandt als de pest (ben ervaringsdeskundige). Enorm veel last van m'n neus gehad.Fair enough. Maar ik blijf die geur gewoon raar vinden.
Ik had laatst ongeveer 3 maanden niks gesnoven, en rook het nog steeds soms. Het is het ergst de dagen na het snuiven, maar het gaat nooit helemaal weg lijkt het
Ik zou gewoon zeker aanraden niet te peuteren én zeker niet aan het tussen schot prutst. (Heb het zelf te veel gedaan en nu zit met een plastic button in mijn neus. Van altijd maar te prutsen en snuiven. Dit was ong. Na 2jaar coke gebruik op wekelijkse basis 2-3keer.Ik heb de laatste tijd vaak een rare geur in mn neus, en weet eigenlijk zeker dat dit komt door het snuiven, de geur is ook het ergst als ik recent gesnoven heb. Het ruikt niet naar drugs, en het is geen lekkere geur, maar ook niet per se heel vies. Kan het nergens mee vergelijken. Herkent iemand dit ? Volgens mij is het kraakbeen in mijn neus ook een veel zachter/dunner geworden. Valt me nu pas op hoe erg het is eigenlijk.
Ik snuif pas sinds 1,5 jaar ongeveer, gemiddeld 1 keer per maand, sommige periodes meer soms minder. Wel veel binges gehad helaas dus zijn flink wat grammen door mn neus gegaan. Is het normaal om nu al schade aan mijn neus hebben? En ik ben dus heel benieuwd of iemand die geur herkent, straks ruik ik mijn eigen neus rotten of zo. 🥲
Thanks. Ik ga er morgen mee naar de dokter. Nu al een hele tijd niks meer gesnoven en heb er alleen maar meer last van somehow ? Heb ook sinds een week een fluitje in mn neus dus ik ben bang dat het al zover is 😵💫Ik zou gewoon zeker aanraden niet te peuteren én zeker niet aan het tussen schot prutst. (Heb het zelf te veel gedaan en nu zit met een plastic button in mijn neus. Van altijd maar te prutsen en snuiven. Dit was ong. Na 2jaar coke gebruik op wekelijkse basis 2-3keer.
Misschien heb je een “deviated septum, dat is dat langwerpige stuk kraakbeen dat de neusgaten scheid wat scheef is gaan groeien. Het kan perforeren, scheef groeien, ontsteken, en als je echt een poedersuiker liefhebber hebben compleet wegrotten. Snuiven zorgt er namelijk voor dat er minder zuurstof bij de slijmvliezen kan wat ervoor zorgt dat er littenweefsel ontstaat. Dat herstelt zich na verloop van tijd. Tenzij je doorgaat, dan is het een self fulfilling prophecy. Hercules en de draak.Thanks. Ik ga er morgen mee naar de dokter. Nu al een hele tijd niks meer gesnoven en heb er alleen maar meer last van somehow ? Heb ook sinds een week een fluitje in mn neus dus ik ben bang dat het al zover is 😵💫
Ja dat heb ik ook, altijd al gehad, goed om te weten dat dit er ook nog mee te maken kan hebben. Kan ik morgen ook nog aangeven.Misschien heb je een “deviated septum, dat is dat langwerpige stuk kraakbeen dat de neusgaten scheid wat scheef is gaan groeien. Het kan perforeren, scheef groeien, ontsteken, en als je echt een poedersuiker liefhebber hebben compleet wegrotten. Snuiven zorgt er namelijk voor dat er minder zuurstof bij de slijmvliezen kan wat ervoor zorgt dat er littenweefsel ontstaat. Dat herstelt zich na verloop van tijd. Tenzij je doorgaat, dan is het een self fulfilling prophecy. Hercules en de draak.
Dacht dat alleen linkse activisten septums hadden.Misschien heb je een “deviated septum, dat is dat langwerpige stuk kraakbeen dat de neusgaten scheid wat scheef is gaan groeien. Het kan perforeren, scheef groeien, ontsteken, en als je echt een poedersuiker liefhebber hebben compleet wegrotten. Snuiven zorgt er namelijk voor dat er minder zuurstof bij de slijmvliezen kan wat ervoor zorgt dat er littenweefsel ontstaat. Dat herstelt zich na verloop van tijd. Tenzij je doorgaat, dan is het een self fulfilling prophecy. Hercules en de draak.
Ga jij nou maar kroketjes bakken met je rechtse geleuter. Dat én frituren is het enige waar je een beetje aanleg voor hebt.Dacht dat alleen linkse activisten septums hadden.
Endgameals je een kroketje en een frietje wil dan krijg je een kroketje en een frietje.
Dst kun je ook zeggen ja. Niemand begrijpt het, maar het is vast goed bedoeld.Endgame
Hachi-ho is gewoon een verkouden hoerDst kun je ook zeggen ja. Niemand begrijpt het, maar het is vast goed bedoeld.
BTW Freds kroket, bestaat dat echt? Als in friet van Piet? bami-go van hachi-ho?
There he is 😅👌Hachi-ho is gewoon een verkouden hoer
Het fluitje in de neus had ik ook, maar ga best langs bij je dokter voor een zalfje langs de buitenkant en dan een endoscopie, zo kan hij kijken hoe het daar binnen zit.Thanks. Ik ga er morgen mee naar de dokter. Nu al een hele tijd niks meer gesnoven en heb er alleen maar meer last van somehow ? Heb ook sinds een week een fluitje in mn neus dus ik ben bang dat het al zover is 😵💫
Ik heb de laatste tijd vaak een rare geur in mn neus, en weet eigenlijk zeker dat dit komt door het snuiven, de geur is ook het ergst als ik recent gesnoven heb. Het ruikt niet naar drugs, en het is geen lekkere geur, maar ook niet per se heel vies. Kan het nergens mee vergelijken. Herkent iemand dit ? Volgens mij is het kraakbeen in mijn neus ook een veel zachter/dunner geworden. Valt me nu pas op hoe erg het is eigenlijk.
Ik snuif pas sinds 1,5 jaar ongeveer, gemiddeld 1 keer per maand, sommige periodes meer soms minder. Wel veel binges gehad helaas dus zijn flink wat grammen door mn neus gegaan. Is het normaal om nu al schade aan mijn neus hebben? En ik ben dus heel benieuwd of iemand die geur herkent, straks ruik ik mijn eigen neus rotten of zo. 🥲
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."