Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine liesbreuk

Kleine liesbreuk

27 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.
Klik om te vergroten...
Even insmeren met wat crème. Aloe Vera of vaseline kan ook
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jane Margolis zei:
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Klik om te vergroten...
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈
Klik om te vergroten...
Oh ik ken genoeg mannen who dgaf

Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.

Terug naar liesbreuk 👉
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jane Margolis zei:
Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
Klik om te vergroten...
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jane Margolis zei:
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.
Klik om te vergroten...
Schaamhaar bijhouden, fair enough. Maar mijn okselhaar? Gtfo (s)
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jane Margolis zei:
Oh ik ken genoeg mannen who dgaf

Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.
Klik om te vergroten...
Dat is waarom je doucht en wast toch?

Screenshot_2022-12-19-16-58-43-853_com.android.chrome.jpg
Schaamhaar heeft juist een beschermende functie. Het scheren of waxen ervan is vooral een esthetisch ding (wat dan weer zorgt voor huidirritatie e.d.).

Ik ben overigens niet per se pro of anti schaamhaar, maar dat het een smerige bende word als je het laat staan is dus bij een gewone persoonlijke hygiëne niet waar.

Zolang ik geen haar tussen mijn tanden krijg moet een man wat mij betreft ook vooral lekker zelf weten wat hij met zijn schaamhaar doet. Behalve regelmatig wassen dus, dat vind ik wel gewoon een vereiste.
Jane Margolis zei:
Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.

Terug naar liesbreuk 👉
Klik om te vergroten...
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mevrouw Pløp zei:
Dat is waarom je doucht en wast toch?

Bekijk bijlage 47941
Schaamhaar heeft juist een beschermende functie. Het scheren of waxen ervan is vooral een esthetisch ding (wat dan weer zorgt voor huidirritatie e.d.).

Ik ben overigens niet per se pro of anti schaamhaar, maar dat het een smerige bende word als je het laat staan is dus bij een gewone persoonlijke hygiëne niet waar.

Zolang ik geen haar tussen mijn tanden krijg moet een man wat mij betreft ook vooral lekker zelf weten wat hij met zijn schaamhaar doet. Behalve regelmatig wassen dus, dat vind ik wel gewoon een vereiste.
Klik om te vergroten...
Screenshot_2022-12-19-17-19-42-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Mevrouw Pløp zei:
Dat is waarom je doucht en wast toch?
Klik om te vergroten...
Absoluut, maar aan het einde van de dag is je bos schaamhaar gewoon een onhygiënische broeiplaats.

Sorry dirk vanaf nu weer on topic

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."