#1
Even insmeren met wat crème. Aloe Vera of vaseline kan ookIk had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.
Even insmeren met wat crème. Aloe Vera of vaseline kan ookIk had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Oh ik ken genoeg mannen who dgafDe enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.
Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉
Terug naar liesbreuk 👈
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.
Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
Schaamhaar bijhouden, fair enough. Maar mijn okselhaar? Gtfo (s)Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.
Dat is waarom je doucht en wast toch?Oh ik ken genoeg mannen who dgaf
Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.
Terug naar liesbreuk 👉
Dat is waarom je doucht en wast toch?
Bekijk bijlage 47941
Schaamhaar heeft juist een beschermende functie. Het scheren of waxen ervan is vooral een esthetisch ding (wat dan weer zorgt voor huidirritatie e.d.).
Ik ben overigens niet per se pro of anti schaamhaar, maar dat het een smerige bende word als je het laat staan is dus bij een gewone persoonlijke hygiëne niet waar.
Zolang ik geen haar tussen mijn tanden krijg moet een man wat mij betreft ook vooral lekker zelf weten wat hij met zijn schaamhaar doet. Behalve regelmatig wassen dus, dat vind ik wel gewoon een vereiste.

Absoluut, maar aan het einde van de dag is je bos schaamhaar gewoon een onhygiënische broeiplaats.Dat is waarom je doucht en wast toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."