Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKleine liesbreuk

Kleine liesbreuk

27 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lemmy zei:
Hoe gaat het nog met je @Dirkjan ?
Klik om te vergroten...
Vrijdag echo, dan horen we meer. Tot nu toe nog steeds geen enkele pijn of last.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Red pill zei:
Wel voorzichtig scheren he maat of zitten je ballen al helemaal onder de rode puisten, lief zijn voor je huid
Klik om te vergroten...
Je kan toch wel gewoon je ballen scheren, of ga je als een ninja tekeer?
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mevrouw Pløp zei:
Dat is waarom je doucht en wast toch?

Bekijk bijlage 47941
Klik om te vergroten...
😂 Flashback naar mijn biologieleraar die dit precies zo aan de klas uitlegde en wij in een reflex unaniem de slappe lach kregen en half stond te kosten.

Anyway ... sterkte overmorgen! Het komt vast goed! Hou ons maar op de hoogte. Heb me stiekem ook erg vermaakt met dit topic, maar ik wens je het beste!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Red pill zei:
Wel voorzichtig scheren he maat of zitten je ballen al helemaal onder de rode puisten, lief zijn voor je huid
Klik om te vergroten...
Oh btw. Ik heb een elektrische trimmer met opzet stukjes, dus daar kan je je onmogelijk mee snijden.
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Oh btw. Ik heb een elektrische trimmer met opzet stukjes, dus daar kan je je onmogelijk mee snijden.
Klik om te vergroten...
Ik zit net aan het ontbijt.... :-/

:wink:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gemberthee zei:
Ik zit net aan het ontbijt.... :-/

:wink:
Klik om te vergroten...
Zo is natoer 🤌
G
GembertheeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Zo is natoer 🤌
Klik om te vergroten...
Hmmmm een dikke pak schaamhaar op m'n boterham met kaas. Wat hou ik toch van die natoer
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gemberthee zei:
Hmmmm een dikke pak schaamhaar op m'n boterham met kaas. Wat hou ik toch van die natoer
Klik om te vergroten...
Ik heb niks tegen vrouwen met schaamhaar maar ik ga het niet op mijn boterham met kaas stoppen, mafketel. :palmtree: 🪵 :barberpole:
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb natuurlijk allang gegoogeled dus weet het een en ander wat ik kan verwachten. Maar ik wilde vragen of jullie ervaringsverhalen hebben of tips en tricks?

Wie heeft er een liesbreuk gehad en is, volgens een vriend vroeger denk uit 2005, het in sommige gevallen, en ik quote, om te leiden tot “helse pijnen tot smeken in foetushouding?” mogelijk?

Want ik voel nog niks. Behalve jeuk omdat ik me godverdomme moest scheren voor het onderzoek.
S
Sally TessioLid
01-01-2024, 00:00
#10
Oef, dat klinkt heftig. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, maar veel sterkte ermee.

Weet je al of je hier voor geopereerd gaat worden? Uit een snelle Google search rolt dat als de liesbreuk niet gepaard gaat met pijnklachten een operatie niet nodig is, dus misschien blijft het hier gewoon bij. Als je enorme pijnklachten krijgt dan gaan ze het vrijwel zeker opereren en lijk je met een week na de operatie wel weer pijnvrij te zijn, dus dat valt qua tijdsspanne wel mee. Ik zou voor helse pijnen en smeken in foetushouding dus niet bang zijn, want dan zouden ze tot een operatie overgaan waarvoor je op het oog snel ingepland kunt worden. Tot die tijd en daarna zou het vast geen probleem zijn om aan (zware) pijnmedicatie te zitten, het gaat immers maar om een korte duur.

Nogmaals succes man, hopelijk valt het allemaal mee.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Sally Tessio zei:
Oef, dat klinkt heftig. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, maar veel sterkte ermee.

Weet je al of je hier voor geopereerd gaat worden? Uit een snelle Google search rolt dat als de liesbreuk niet gepaard gaat met pijnklachten een operatie niet nodig is, dus misschien blijft het hier gewoon bij. Als je enorme pijnklachten krijgt dan gaan ze het vrijwel zeker opereren en lijk je met een week na de operatie wel weer pijnvrij te zijn, dus dat valt qua tijdsspanne wel mee. Ik zou voor helse pijnen en smeken in foetushouding dus niet bang zijn, want dan zouden ze tot een operatie overgaan waarvoor je op het oog snel ingepland kunt worden. Tot die tijd en daarna zou het vast geen probleem zijn om aan (zware) pijnmedicatie te zitten, het gaat immers maar om een korte duur.

Nogmaals succes man, hopelijk valt het allemaal mee.
Klik om te vergroten...
Thanks man. Heb er geen enkele pijn of ongemak aan, maar er zit duidelijk een bobbel en je ziet en voelt iets wat er niet hoort te zitten.

Maar stel je voor dat ik seks heb, hypothetisch (haha lache man) hoop ik niet dat vrouwen denken gadverdamme trek die broek maar weer aan met je bobbel-lies. Dus als het aan mij ligt halen ze die shit gewoon weg. Door een goede arts graag. Minimaal cum laude afgestudeerd. 💪
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dokter: “gaat u maar even liggen”.
Dirkjan: “gaat liggen met zijn slurf ontbloot bovenlijf en zijn pingpong lies boven tafel.
Dokter: “Ken je Joseph Merwick, aka The Elephant Man?”
Dirkjan: “dokter, ik vind dit ongemakkelijk”.
Dokter; “Hij had zijn hele lijf vol bulten en puisten en zelf hij lag minder te janken dan jij!”

grapje
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Want ik voel nog niks. Behalve jeuk omdat ik me godverdomme moest scheren voor het onderzoek.
Klik om te vergroten...
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mijn vader had er eentje ter grote van een tennisbal.

Was heel gevaarlijk maar echt extreme last had hij niet. Alleen dat met dingen optillen etc die enorme bult tevoorschijn kwam en er toch wel een behoorlijke druk op kwam te staan.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jane Margolis zei:
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Klik om te vergroten...
Ik had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.

Spyro zei:
Mijn vader had er eentje ter grote van een tennisbal.

Was heel gevaarlijk maar echt extreme last had hij niet. Alleen dat met dingen optillen etc die enorme bult tevoorschijn kwam en er toch wel een behoorlijke druk op kwam te staan.
Klik om te vergroten...
Ik denk bij mij eerder een spruit, of een pingpong balletje. Geen last van ook niet bij tillen.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ik had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.
Klik om te vergroten...
Even insmeren met wat crème. Aloe Vera of vaseline kan ook
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jane Margolis zei:
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Klik om te vergroten...
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dirkjan zei:
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.

Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉

Terug naar liesbreuk 👈
Klik om te vergroten...
Oh ik ken genoeg mannen who dgaf

Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.

Terug naar liesbreuk 👉
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jane Margolis zei:
Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.

Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.
Klik om te vergroten...
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
Klik om te vergroten...
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."