#1
Vrijdag echo, dan horen we meer. Tot nu toe nog steeds geen enkele pijn of last.Hoe gaat het nog met je @Dirkjan ?
Vrijdag echo, dan horen we meer. Tot nu toe nog steeds geen enkele pijn of last.Hoe gaat het nog met je @Dirkjan ?
Je kan toch wel gewoon je ballen scheren, of ga je als een ninja tekeer?Wel voorzichtig scheren he maat of zitten je ballen al helemaal onder de rode puisten, lief zijn voor je huid
😂 Flashback naar mijn biologieleraar die dit precies zo aan de klas uitlegde en wij in een reflex unaniem de slappe lach kregen en half stond te kosten.
Oh btw. Ik heb een elektrische trimmer met opzet stukjes, dus daar kan je je onmogelijk mee snijden.Wel voorzichtig scheren he maat of zitten je ballen al helemaal onder de rode puisten, lief zijn voor je huid
Ik zit net aan het ontbijt.... :-/Oh btw. Ik heb een elektrische trimmer met opzet stukjes, dus daar kan je je onmogelijk mee snijden.
Zo is natoer 🤌Ik zit net aan het ontbijt.... :-/
![]()
Hmmmm een dikke pak schaamhaar op m'n boterham met kaas. Wat hou ik toch van die natoerZo is natoer 🤌
Ik heb niks tegen vrouwen met schaamhaar maar ik ga het niet op mijn boterham met kaas stoppen, mafketel.Hmmmm een dikke pak schaamhaar op m'n boterham met kaas. Wat hou ik toch van die natoer
Thanks man. Heb er geen enkele pijn of ongemak aan, maar er zit duidelijk een bobbel en je ziet en voelt iets wat er niet hoort te zitten.Oef, dat klinkt heftig. Ik heb zelf nog nooit zoiets gehad, maar veel sterkte ermee.
Weet je al of je hier voor geopereerd gaat worden? Uit een snelle Google search rolt dat als de liesbreuk niet gepaard gaat met pijnklachten een operatie niet nodig is, dus misschien blijft het hier gewoon bij. Als je enorme pijnklachten krijgt dan gaan ze het vrijwel zeker opereren en lijk je met een week na de operatie wel weer pijnvrij te zijn, dus dat valt qua tijdsspanne wel mee. Ik zou voor helse pijnen en smeken in foetushouding dus niet bang zijn, want dan zouden ze tot een operatie overgaan waarvoor je op het oog snel ingepland kunt worden. Tot die tijd en daarna zou het vast geen probleem zijn om aan (zware) pijnmedicatie te zitten, het gaat immers maar om een korte duur.
Nogmaals succes man, hopelijk valt het allemaal mee.
Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣Want ik voel nog niks. Behalve jeuk omdat ik me godverdomme moest scheren voor het onderzoek.
Ik had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Ik denk bij mij eerder een spruit, of een pingpong balletje. Geen last van ook niet bij tillen.Mijn vader had er eentje ter grote van een tennisbal.
Was heel gevaarlijk maar echt extreme last had hij niet. Alleen dat met dingen optillen etc die enorme bult tevoorschijn kwam en er toch wel een behoorlijke druk op kwam te staan.
Even insmeren met wat crème. Aloe Vera of vaseline kan ookIk had gewoon wat moeten knippen niet alles weghalen met schuim en mes.
De enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.Sorry maar hier moest ik om giechelen, moe je paar tips hebben van de expert? 🤣
Oh ik ken genoeg mannen who dgafDe enige seksuele ervaring die ik heb gehad was met een meisje die helemaal gladgeschoren was. Toen ik haar vroeg waarom zei ze dat ze zich schaamde voor haar schaamstreek.
Daarom even namens ons mannen over vrouwen die onzeker zijn over hun vagijn en bijbehorend bos: wdgaf 😉
Terug naar liesbreuk 👈
Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.Daarnaast is het laten staan van je schaamhaar onhygiënisch omdat vieze dingen als zweet, afscheiding, dode huidcellen, talg etc erin blijft hangen waardoor de kans op vaginale ongemakken groter wordt.
Zelfde geld voor okselhaar.
Einde spreekbeurt.
Het is letterlijk een feit. Dit is geen eens oneens kwestie.Ik heb geen vagina maar ik kan je vertellen dat mijn seksuele hygiëne gewoon prima is hoor, als we geen schaamhaar nodig hadden hadden we het niet gehad. En mijn oksels? Kom nou. Elke dag douchen. Klaar is Kees.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."