Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSupplementen en voeding na dopaminetekort

Supplementen en voeding na dopaminetekort

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#1
ligt eraan of je nog steeds dexamfetamine gebruikt
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi, ik heb een periode lang veel speed en nu sinds 2 maanden dexamfetamine gebruikt. Met de speed ben ik gestopt maar hierdoor is m’n dopamine-voorraad uitgeput (lusteloosheid, vermoeidheid, geen motivatie, en misschien wel de ergste : mist in m’n hoofd) waardoor ik de neiging heb om naar die middelen te grijpen. Hierdoor kom ik in een vicieuze cirkel.

Ik wil nu eens proberen dit met voeding en supplementen en voeding (+ ik wandel meer) te doorbreken. Iemand die tips heeft welke boosters echt helpen? Alvast bedankt.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het gewoon op natuurlijke wijze doen. Gezond eten en bewegen + goed slapen. Gelijk naar buiten ‘s ochtends, daglicht pakken. Misschien even overleggen met de huisarts voor bloedprikken of je daar nog tekorten hebt. Maar zou niet allerlei tropische supplementen slikken.
K
KoLijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
MR_CHIP zei:
ligt eraan of je nog steeds dexamfetamine gebruikt
Klik om te vergroten...
Ja dat wel.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hier een tijdje geleden een topic over gestart, daar staat nog wat meer informatie:

Supplementen na speed?

Zijn er supplementen aan te bevelen om schade door een weekend speed gebruik te beperken? (Gezond eten en slaap inhalen doen we al. Ik kan op DF wel veel vinden hierover na xtc, maar niet m.b.t. speed...)
drugsforum.nl drugsforum.nl

Edit: dat gaat over supplementen bij gebruik, niet zozeer om een vicieuze cirkel te doorbreken.
V
Vincent ALid
01-01-2024, 00:00
#6
KoLijntje zei:
Hoi, ik heb een periode lang veel speed en nu sinds 2 maanden dexamfetamine gebruikt. Met de speed ben ik gestopt maar hierdoor is m’n dopamine-voorraad uitgeput (lusteloosheid, vermoeidheid, geen motivatie, en misschien wel de ergste : mist in m’n hoofd) waardoor ik de neiging heb om naar die middelen te grijpen. Hierdoor kom ik in een vicieuze cirkel.

Ik wil nu eens proberen dit met voeding en supplementen en voeding (+ ik wandel meer) te doorbreken. Iemand die tips heeft welke boosters echt helpen? Alvast bedankt.
Klik om te vergroten...
Ik kan jou aanraden waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb en dat is 5 htp en L tyrosinene zo’n 2 dagen na het laatste gebruik mee beginnen en na een weekje of twee weer mee stoppen en intussen natuurlijk goed gezond eten en sporten
U
Utrecht84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Vincent A zei:
Ik kan jou aanraden waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb en dat is 5 htp en L tyrosinene zo’n 2 dagen na het laatste gebruik mee beginnen en na een weekje of twee weer mee stoppen en intussen natuurlijk goed gezond eten en sporten
Klik om te vergroten...
Zou je mij een merk kunnen geven dat goed is? Ik ben niet bekend met beide supplementen. Dankje!
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Utrecht84 zei:
een merk kunnen geven dat goed
Klik om te vergroten...
Misschien gewoon huismerk? Als je WD-40 nodig hebt, dan kijk je toch ook niet wat het beste merk daarvan is.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#9
StraffeNeel zei:
Misschien gewoon huismerk? Als je WD-40 nodig hebt, dan kijk je toch ook niet wat het beste merk daarvan is.
Klik om te vergroten...
WD-40 is een merk :lolol:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."