#1
ligt eraan of je nog steeds dexamfetamine gebruikt
Ja dat wel.ligt eraan of je nog steeds dexamfetamine gebruikt
drugsforum.nl
Ik kan jou aanraden waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb en dat is 5 htp en L tyrosinene zo’n 2 dagen na het laatste gebruik mee beginnen en na een weekje of twee weer mee stoppen en intussen natuurlijk goed gezond eten en sportenHoi, ik heb een periode lang veel speed en nu sinds 2 maanden dexamfetamine gebruikt. Met de speed ben ik gestopt maar hierdoor is m’n dopamine-voorraad uitgeput (lusteloosheid, vermoeidheid, geen motivatie, en misschien wel de ergste : mist in m’n hoofd) waardoor ik de neiging heb om naar die middelen te grijpen. Hierdoor kom ik in een vicieuze cirkel.
Ik wil nu eens proberen dit met voeding en supplementen en voeding (+ ik wandel meer) te doorbreken. Iemand die tips heeft welke boosters echt helpen? Alvast bedankt.
Zou je mij een merk kunnen geven dat goed is? Ik ben niet bekend met beide supplementen. Dankje!Ik kan jou aanraden waar ik persoonlijk goede ervaringen mee heb en dat is 5 htp en L tyrosinene zo’n 2 dagen na het laatste gebruik mee beginnen en na een weekje of twee weer mee stoppen en intussen natuurlijk goed gezond eten en sporten
Misschien gewoon huismerk? Als je WD-40 nodig hebt, dan kijk je toch ook niet wat het beste merk daarvan is.een merk kunnen geven dat goed
WD-40 is een merkMisschien gewoon huismerk? Als je WD-40 nodig hebt, dan kijk je toch ook niet wat het beste merk daarvan is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."