#1
Zie vriendschap maar meer als een soms goede aanvulling op therapie. Ik denk dat we het hierover in deze thread wel eens kunnen zijn.Verbinding door vriendschap kan heel therapeutisch werken maar professionele therapie op basis van aanwezige problematiek is natuurlijk wel heel wat anders. Ligt er echt aan wat er speelt. Vriendschap , of je moet bevriend zijn met een therapeut 😜, is er niet op gericht om de kern van me problematiek te doorgronden en te behandelen.