#1
Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.

Yuppie 2 Waste zei:Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.
Grrl zei:gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!

Yuppie 2 Waste zei:Grrl zei:gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!
En je leeft maar 1 keer![]()

caatje zei:gemixt met pisang ambon krijg je het drankej boswandeling. Erg lekker!!
*Beaamt!Goanaut zei:Pff niks is zo lekker als een goeie whiskey ^^
Mixen is bah!topicstarter zei:"Gatver"
whiskey-cola dan tochGoanaut zei:Pff niks is zo lekker als een goeie whiskey ^^
Schaaam je! Geen whiskey met cola, geen whiskey met water, zelfs geen whiskey met ijs! Straight up!Xtc Bob zei:whiskey-cola dan toch

ExceptionalInsight zei:Schaaam je! Geen whiskey met cola, geen whiskey met water, zelfs geen whiskey met ijs! Straight up!Xtc Bob zei:whiskey-cola dan toch![]()
Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoorazgaza zei:Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.

ExceptionalInsight zei:Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoorazgaza zei:Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.![]()
Haha dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde eigenwijs op straat hangen als het fucking koud is en je weet dat het binnen lekker warm is. En dan nog:azgaza zei:Haha ik drink whiskey altijd uit de fles en ben bepaald geen type zwerver, maar ik drink vaak buiten met vrienden en dan is een glas meenemen ook ook weer zo'n gedoe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."