Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGatver! Kan ik dit mixen?

Gatver! Kan ik dit mixen?

18 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#1
Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb iets heel vies gekocht. "Piña Colada Cocktail".
'k Hou wel van Piña Colada maar dit is echt troep.
Kan je het mixen?
Valt Piña Colada te mixen met een of andere sap of zo :sunglasses:..?


Ik zat trouwens zaterdag al vanaf half 11 's ochtends aan de Mailbu,
daar schrok ik best van van mezelf! Ik was alleen thuis en er kwamen
vrienden over de vloer (elke dag), 'k heb me kapot geblowt en veel
gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mix opties: Jus d'orange, Pisang Ambon, Malibu :smoke:
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yuppie 2 Waste zei:
Pina colada moet je naar mijn mening on demand laten maken en niet uit een kant en klaar fles. Het verschil is zoooo groot.
Klik om te vergroten...

Dat heb ik zéker gemerkt!
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#5
Solidius zei:
Mix opties: Jus d'orange, Pisang Ambon, Malibu :smoke:
Klik om te vergroten...

Danke shön :)
Y
Yuppie 2 WasteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Grrl zei:
gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!
Klik om te vergroten...

En je leeft maar 1 keer :mrgreen:
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yuppie 2 Waste zei:
Grrl zei:
gezopen. Dit is me eerste dag weer 100% nuchter sinds zaterdag, OOPSIE!
Klik om te vergroten...

En je leeft maar 1 keer :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Joh, gelijk heb je :beer:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
gemixt met pisang ambon krijg je het drankej boswandeling. Erg lekker!!
G
GrrlLid
01-01-2024, 00:00
#9
caatje zei:
gemixt met pisang ambon krijg je het drankej boswandeling. Erg lekker!!
Klik om te vergroten...

Echt!? Wist ik niet! Lekker :P.
Maar.. Dat drankje is natuurlijk 18+ en kan
ik weer eens niet ff snel bij de Deka halen, grr. -_-
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pff niks is zo lekker als een goeie whiskey ^^
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
Goanaut zei:
Pff niks is zo lekker als een goeie whiskey ^^
Klik om te vergroten...
*Beaamt!

Mixen moet je niet doen joh, topic naam zegt genoeg:
topicstarter zei:
"Gatver"
Klik om te vergroten...
Mixen is bah!
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Goanaut zei:
Pff niks is zo lekker als een goeie whiskey ^^
Klik om te vergroten...
whiskey-cola dan toch
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Xtc Bob zei:
whiskey-cola dan toch
Klik om te vergroten...
Schaaam je! Geen whiskey met cola, geen whiskey met water, zelfs geen whiskey met ijs! Straight up! :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Xtc Bob zei:
whiskey-cola dan toch
Klik om te vergroten...
Schaaam je! Geen whiskey met cola, geen whiskey met water, zelfs geen whiskey met ijs! Straight up! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.
Klik om te vergroten...
Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoor :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
ExceptionalInsight zei:
azgaza zei:
Daar ben ik hetn og mee eens ook. Zonde om whiskey te verdunnen, veel lekkerder onverdunt en recht uit de fles.
Klik om te vergroten...
Als je het zwerver-style op straat doet in de kou is dat inderdaad lekker, maar anders toch liever uit een glas hoor :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Haha ik drink whiskey altijd uit de fles en ben bepaald geen type zwerver, maar ik drink vaak buiten met vrienden en dan is een glas meenemen ook ook weer zo'n gedoe.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
azgaza zei:
Haha ik drink whiskey altijd uit de fles en ben bepaald geen type zwerver, maar ik drink vaak buiten met vrienden en dan is een glas meenemen ook ook weer zo'n gedoe.
Klik om te vergroten...
Haha dat bedoelde ik ook niet, ik bedoelde eigenwijs op straat hangen als het fucking koud is en je weet dat het binnen lekker warm is. En dan nog:
! :grin:
Trouwens dat ding staat voor mn neus en er zit nog in ook.

(Mijn excuses voor deze loze post, 1e gram wiet na 8 maanden is er bijna doorheen en het lukt allemaal niet meer zo :))
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
valt harstikke mee, mijn post is loozer :P
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind het overigens wel fijn om 1 of hoogstens 2 ijsblokjes in m'n (niet koud-staande) whiskey te gooien. Maar whiskey's mixen is echt not-done :/ Een lekkere 12 jaar oude Glenfiddich met 'n ijsblokje is deliciousssss. Of een JW gold label maar die is duur helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."