#1
echt heerlijk idd ![:)]()


Razz is beter idd.. Werkte eerder zelf ook in kroeg en daar bouwden we die dingen met plezierRobdebob zei:Raketjeee eehmmmmmmmm![]()
Echt superlekker is dat!
Hier het recept:
- Bacardi razz 1 deel
- Sinas 3 delen
- Scheutje Coebergh voor het mooie rooie kleurtje
Zuipen maar!
Volgens mij kan bluberry ook, maar Razz is denk ik beter![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."