Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsnachtmerries door alcohol?

nachtmerries door alcohol?

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#1
Was gisteren mijn kaarten kwijt (IK , sis ,discotheek kaarten ja ben achttien ,enz0..) en was daar een beetje van aangedaan en ik had iets te vieren ondaks die tegen slag en heb voor het slapengaan nog een glaasje cognac gedronken en heb vreselijke nachtmerrie gehad levensecht komt dit door de streke booze of door de ervaring van mijn verlies van mijn kaarten was namelijk zelfde scenario over verlies van spullen enzo in die droom?

alvast bedankt voor de SERIEUZE reacties klein kindjes reacties zoals op die van topic gal kotsen moet ik niet hebben houd die maar voor jullie bande des saloppes
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohja en IK betekent identiteitskaart voor de dommerikken onder jullie heb al gezien dat er hier een paar zitten niet iedereen maar sommige onder jullie
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Met alcohol val ik als een blok en slaap en lijkt het alsof de hele nacht een paar seconden duurt... geen dromen dus...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik slaap ook meestal als een blok als ik gezopen heb...

met GHB daarentegen droom ik wel heel vaak en heel vaag meestal
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
IK moet dan ID zijn... tenminste dat word beter begrepen in de volksmond :wink:
Anyhow... ontopic: Ik ben het eens met Delirium. Tijdens je dromen verwerk je dingen die je die dag hebt meegemaakt en het zou kunnen dat alcohol daarin mee speelt dan.
Maar sterkte met het verwerkings process, mijn zippo is gister gejat / kwijt geraakt (zowel ik als de zippo zijn de kroeg niet uit geweest en toch was die opeens pleite... gelukkig is het me 5de zippo pas die ik kwijt ben in een half jaar :beer:) :rolleyes:
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#6
- In een droom verwerk je wat je op die dag heb meegemaakt.
- Alcohol versterkt gevoelens.

You do the math :P
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#7
bedankt voor de goede reacties volledig mee eens met delerium en nick
E
Extrm-BzarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Drome Met alcohol Wel Bizar Alcohol versterkt bij gene ene reet :P HEt verlamd mij :grin: Slape als een Roosje :smoke:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9

"Wa evah! I do what I want!"
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik heb wel is een nachtmerrie gehad na aardig wat alcohol ja. ik had gedroomd dat ik met een paar vrienden naar een schoolfeest ging in een oost europees land. nou goed heel vet feest: grote ruimte veel belichting. en opeens ging het muziek uit en werd het pikdonker. nog geen seconde later hoorde ik overal geschreeuw en wat blijkt een groot deel van de feestgangers waren veranderd in vampiers. het lukte me om uit de ruimte te ontsnappen. ik rende keihard weg door de lange smalle gangen met kluisjes en een paar vampiers zaten nog geen meter achter me aan. ik heb dan heel vaak in dromen dat iets me niet lukt. zoals bijvoorbeeld ontsnappen of de vampiers van me af slaan hoe hard ik het ook probeer.

dromen zijn vaak zooo vreemd, wel leuk maar zo vreemd. meestal gaat het wel over iets wat je hebt meegemaakt of waar je veel over nadenkt of misschien iets dat je op tv hebt gezien. het lijkt wel of sommige van die dingen in je hersens blijven hangen en alsof je hersens er een soort samenhangend verhaal van maakt. zo komisch. :grin:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben lekker dromen (hopelijk geen nachtmerrie)

welterusten allen :wave:
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal val ik ook als een blok in slaap. Soms lig ik wel wakker omdat alles wat aan het draaien is als ik téveel gedronken heb..
Nachtmerries heb ik niet vaak; wel een paar keer dat ik droomde dat ik terug op het feestje was.. En dan denk shiiit ik sta hier in mn onderbroek! :rolleyes: Klinkt mss vreemd maar heb het toch al een paar keer gehad :)

:beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."