DSVM zei:
Als ik een dikke bodem leg heb ik dat,en ook als ik geen bodem leg. En soms als ik wel een dikke bodem leg kan ik wel drinken,en ook als ik geen bodem leg kan ik drinken.
Wat maakt het uit, dat je maar een paar biertjes op kan. Luister gewoon naar je lichaam, die geeft niet voor niks aan, dat je vol zit.
Het is veel minder stoer, als je door je stoerheid om veel te zuipen uiteindelijk zal moeten kotsen.
En als je dan toch zo graag wil zuipen tot je erbij neervalt, doe het dan op de momenten dat je lichaam het aangeeft wel aan te kunnen!
Oh, wat haat ik alcohol eigenlijk! En dan heb je mensen die moeten gaan zuipen, totdat ze erbij neervallen. Heb laatst een documentaire gezien over zeer jonge gasten, die met alcoholvergiftigingen opgenomen waren.
En dan heb je nog die gasten die een 'kwaaie dronk' krijgen om daar helemaal maar niet van te spreken.
En dan zitten velen te zeiken over drugs!
Ik vind bovenstaande quote een beetje raar neergezet, het kan dus alle kanten uit.
