Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiks op krijgen

Niks op krijgen

23 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
neem af en toe een glaasje water tussendoor, of fris zonder prik. daar laat je dan een boer van, en komt je maag weer een btje tot rust
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#2
train je maag en het komt wel in orde.
vroeger was ik ook altijd vrij snel zat, weinig opkunnen en snel kotsen. hoorde er allemaal bij
heb me een jaar elk weekend kotsen toe gezopen en ik kan je wel zeggen dat je steeds beter en beter wordt in het drinken. (nu niet dat je me achterna moet doen omdat ik hierdoor genoeg problemen heb,kreeg) maar je kan je maag dus degelijk trainen
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk niet dat je maag of andere organen erg "getraind" in zijn geraakt, eerder gevoelloos door die overvloed van alcohol... :rolleyes:
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#4
DSVM zei:
Als ik een dikke bodem leg heb ik dat,en ook als ik geen bodem leg. En soms als ik wel een dikke bodem leg kan ik wel drinken,en ook als ik geen bodem leg kan ik drinken.
Klik om te vergroten...


Wat maakt het uit, dat je maar een paar biertjes op kan. Luister gewoon naar je lichaam, die geeft niet voor niks aan, dat je vol zit.

Het is veel minder stoer, als je door je stoerheid om veel te zuipen uiteindelijk zal moeten kotsen.
En als je dan toch zo graag wil zuipen tot je erbij neervalt, doe het dan op de momenten dat je lichaam het aangeeft wel aan te kunnen! :beer:

Oh, wat haat ik alcohol eigenlijk! En dan heb je mensen die moeten gaan zuipen, totdat ze erbij neervallen. Heb laatst een documentaire gezien over zeer jonge gasten, die met alcoholvergiftigingen opgenomen waren.
En dan heb je nog die gasten die een 'kwaaie dronk' krijgen om daar helemaal maar niet van te spreken. :(

En dan zitten velen te zeiken over drugs! :angry:

Ik vind bovenstaande quote een beetje raar neergezet, het kan dus alle kanten uit. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."