#1
van die combi word ik zelf vrij duf en afwezig. Geen aanrader als je met veel mensen bent, maar wel nice als je een beetje relaxed kan hangen enzo
^ Daarom vond ik het ook zo raar dat ik me zo goed als nuchter voeldeTrippyShit zei:Je nam namelijk ook niet heel erg weinig voor zover ik de dosis ken.
^klopt inderdaad, je zou best eens gelijk kunnen hebben dat het gewoon niet sterk genoeg is om de overhand te krijgen..TrippyShit zei:neem ik aan dat je ook van de ritalin vrij weinig merkte.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."