Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvriend wil niet wakker worden

vriend wil niet wakker worden

13 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo;

ik weet dat het vroeg is maar mijn vriend heeft net veel gedronken hij is in slaap gevallen dan effe wakker geworden om over te geven dan weer gaan slapen en ik krijg hem weer niet wakker nu :tongueout: weten jullie geen goede manier om hem wakker te krijgen?

mvg burnevil :wink:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sow wat heeft die dan gedaan, als je om 19u al zo lam als een loden gieter bent? En wat gedronken binnen welke tijd?
Op ze zij draaien en laten slapen, das het beste. Op ze zij zodat het braaksel of zijn tong niet de luchtwegen verstopt. Voor de rest gewoon lekker laten slapen, neem aan dat je toch niet meer weg hoeft.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flameon zei:
Sow wat heeft die dan gedaan, als je om 19u al zo lam als een loden gieter bent? En wat gedronken binnen welke tijd?
Op ze zij draaien en laten slapen, das het beste. Op ze zij zodat het braaksel of zijn tong niet de luchtwegen verstopt. Voor de rest gewoon lekker laten slapen, neem aan dat je toch niet meer weg hoeft.
Klik om te vergroten...

hij moet naar huis ... :tongueout:
fles rode vodka op 1-2h tijd denk k
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Alcoholpercentage van? die mixed drank? Hoe oud is hij?
Ik zou hem niet meer laten fietsen in deze toestand, laat hem thuis brengen of bel een taxi. Hij zal niet de eerste zijn die zich doodrijdt op vrijdagavond als gevolg van alcoholMISbruik
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
Alcoholpercentage van? die mixed drank? Hoe oud is hij?
Ik zou hem niet meer laten fietsen in deze toestand, laat hem thuis brengen of bel een taxi. Hij zal niet de eerste zijn die zich doodrijdt op vrijdagavond als gevolg van alcoholMISbruik
Klik om te vergroten...

20 procent alcohol en binne 2maand 18 jaar een vriend komt hem strx haln
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mwah dan is de maag leegpompen denk ik niet nodig. Maar op zulke leeftijd zoveel sterke drank drinken is niet gezond, laten we dat voorop stellen. Goed dat je een vriend hebt ingeschakeld. Dan zal hij je morgen wel bellen met een dikke kater :wink:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Mwah dan is de maag leegpompen denk ik niet nodig. Maar op zulke leeftijd zoveel sterke drank drinken is niet gezond, laten we dat voorop stellen. Goed dat je een vriend hebt ingeschakeld. Dan zal hij je morgen wel bellen met een dikke kater :wink:
Klik om te vergroten...

wij zijn al veel gewoon, hij heeft nu gewoon op een nuchtere maag gedronken ( niet gegeten) dusja maar ik wil hem gewoon wakker krijgen zodat de vriend hem kan komen halen :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Water in het gezicht en even lekker met hem kussen ....... en dan water laten drinken, dan komt dat allemaal wel goed joh
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Flameon zei:
Water in het gezicht en even lekker met hem kussen ....... en dan water laten drinken, dan komt dat allemaal wel goed joh
Klik om te vergroten...

ij is wakker :tongueout:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
burnevil92 zei:
Flameon zei:
Water in het gezicht en even lekker met hem kussen ....... en dan water laten drinken, dan komt dat allemaal wel goed joh
Klik om te vergroten...

ij is wakker :tongueout:
Klik om te vergroten...


Geef hem water of cola ..... dan ontnuchtert hij vast wel
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb je niet wat coke liggen fzo? geef hem een lijn, wedde dat die naar huis rent ? :tearsofjoy:
D
DuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
gamerboy007 zei:
heb je niet wat coke liggen fzo? geef hem een lijn, wedde dat die naar huis rent ? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
S
SamichanLid
01-01-2024, 00:00
#13
De titel is heel erg misleidend :rolleyes: verder gewoon lekker laten pitten en de volgende dag als hij om 3 uur nog niet wakker is een versterker naast zij hoofd zetten :grin: wel zorgen dat je een beetje kan rennen :wink:
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Samichan zei:
De titel is heel erg misleidend :rolleyes: verder gewoon lekker laten pitten en de volgende dag als hij om 3 uur nog niet wakker is een versterker naast zij hoofd zetten :grin: wel zorgen dat je een beetje kan rennen :wink:
Klik om te vergroten...


Ik denk dat ie na een kleine anderhalf jaar wel wakker is... :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."