#1
Zoals ik het ken gaan ze er gewoon gauw vandoor als ze politie zien en als ze de mogelijkheid hebben parkeren ze de auto ergens en gaan er snel vandoor.
Door het gewoon niet te doen?bingedrinker zei:Nou wilde ik vragen of iemand misschien tips/adviezen heeft hoe ik het Binge drinken aan kan pakken...
Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan. De motivatie om te stoppen ebt na verloop van tijd steeds weer weg...Exceptional Insight zei:Door het gewoon niet te doen?bingedrinker zei:Nou wilde ik vragen of iemand misschien tips/adviezen heeft hoe ik het Binge drinken aan kan pakken...


Amateurtje zei:Kan prima zonder alcohol maar wanneer ik drink ga ik ook los. Heb niet echt een reden dat ik drink maar als ik het doet komt er geen einde aan.
boenkeng zei:Wanneer ben je precies een binge drinker dan, want met 10-15 flesjes bier op een donderdag heb ik ook geen moeite. En dan ben ik nog de langzaamste drinker in de groep.
Ik geloof trouwens dat de gemiddelde leeftijd hier ongeveer 18 is?
Hangt er vanaf, als ik gelijk na het werk ga drinken wil ik nog wel eens wankelen ja, maar soms voel ik me ook goed genoeg om naar huis te rijdenzjimiz zei:boenkeng zei:Wanneer ben je precies een binge drinker dan, want met 10-15 flesjes bier op een donderdag heb ik ook geen moeite. En dan ben ik nog de langzaamste drinker in de groep.
welcome to the club![]()
da's nou precies waar 't om gaat; veel drinken in een korte tijd
daarnaast is het resultaat ook bepalend; door veel te drinken in een korte tijd, ben je vervolgens ook loosoo
is dat bij jou ook het geval of sta je na die 15 bier nog stevig op je benen?
Dat is hier ook zo, en als je goed gaat kijken zijn er hier ook veel 'alcoholisten' alleen ervaart niemand dit zo, het is gewoon gezellig een paar dagen per week met elkaar drinken.Svali zei:Het is natuurlijk ook zo dat op veel plekken in Nederland het normaal is om je lam te zuipen en je haast niet door hebt dat dit dus echt slecht is. Natuurlijk hoor je genoeg verhalen erover maar dat wimpel ja dan maar af omdat iedereen het doet. Het is dan raar om te horen dat je een "binge" drinker bent, alsof je een probleem hebt...
Ik deed dit zelf op m'n dertiende ook al en wedstrijdjes bier drinken waren natuurlijk gauw afgelopen omdat je zo snel dronken bent, maar de toon voor de rest van je leven is al gezet. Van huis uit was het normaal om te drinken, bij je vrienden was het vaste prik. Plezier zonder alcohol ken ik vrijwel niet (meer). En natuurlijk werkt dat niet zo voor iedereen, maar bijv. in de plaats waar ik woon stikt het echt van de alcoholisten. Het is toch een bepaalde sfeer die er hangt en dat gaat zelfs al enkele honderden jaren terug.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."