Re: Heel overmatig alcohol gebruik en (nog) steeds ~function
Wederom heel erg bedankt allemaal!!!
Ik ben ondanks alle waarschuwingen toch weer eigenwijs geweest en op eigen houtje voor een cold turkey gegaan.
Dit is idd best lastig geweest en heb mij ziek moeten melden op mijn werk, hartkloppingen, zweten, trillen, paniekaanvallen?! en meer 'vreemde zaken'.
Note dat ik nogal een verleden heb die ik wegdrink en ook stevig aan de antidepressiva zit.
Mogenlijk dat door de antidepressiva het gelukt is, maar drink nu al een week geen druppel alcohol meer en voel me nu al een stukje beter!
Ik mis het wel hoor maar lijkt vaak gerelateerd aan een 'honger' gevoel ..op zo'n moment maak ik een paar broodjes kaas
![:wink:]()
.
En die momenten waar het 'legaal' zuipen is moet ik de aankomende weken maar afslaan.
Het is mij duidelijk dat het voor mij wel of geen drank is...maw lijkt er op dat ik nooit geen druppel meer moet drinken.