Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol enema aambeien HELP!!!

Alcohol enema aambeien HELP!!!

33 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
simonsnel zei:
Ik verwacht dat helemaal niemand denkt dat het leuk is om alcohol te pluggen. Maar gelukkig gaat het met jou een stuk beter.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
simonsnel zei:
Benzoboss zei:
Nog even voor de mensen die denken dat PURE alcohol pluggen leuk is.
IK HEB DRIE DAGEN BLOED GE SQUIRT.
met gemak 200ml per dag.
Bedenk de pijn er maar is bij.
Klik om te vergroten...

Ik verwacht dat helemaal niemand denkt dat het leuk is om alcohol te pluggen. Maar gelukkig gaat het met jou een stuk beter.
Klik om te vergroten...
Ik zal echt niet de enige ziin geweest.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga toch gewoon naar de dokter jongen, sociale fobie of niet.

Ik vond het ook niet leuk toen ik bij de huisdokter mijn fluit moest bovenhalen zodat hij een staaltje kon nemen om mijn soa te bevestigen. Maar ik ben wel blij dat ik er niet flauw over deed en meteen ben gegaan, heb een week met brandende pijn gaan plassen (zittend, met ogen toe en mijn handen op elkaar knijpend om de pijn te verdragen) maar als ik niet naar de dokter was geweest en de antibiotica niet had gekregen was ik er zomaar niet van af.
Ik voel je pijn een beetje als dat een troost mag zijn.

Die mensen hebben beroepsgeheim en jij bent samen met hem/haar de enige in de kamer.
Als je je niet comfortabel voelt bij je huisdokter zou ik misschien eens een andere dokter zoeken; het is niet hun taak je te veroordelen. (alhoewel ik ook wel een klein preekje kreeg ivm mijn 'risicogedrag') Of als het helpt ga je voor dit probleem eenmalig naar een andere dokter.

Je kan alvast wat aambeienzalf halen maar ik zou het risico echt niet nemen als je zegt dat het inwendig is!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jammer dat je niet dood bent.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jullie zijn net een stel meisjes.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
:'') tot nu toe kon ik je ''humor'' wel waarderen, maar dit slaat echt helemaal nergens op. totaal overbodig en niet grappig.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
kokosmakroon900 zei:
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
:'') tot nu toe kon ik je ''humor'' wel waarderen, maar dit slaat echt helemaal nergens op. totaal overbodig en niet grappig.
Klik om te vergroten...

Mee eens ja. Dit vind ik ook niet grappig.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
Das een stuk makkelijker als dit kut leven.
Fijn dat je het er invrijft :cry: .
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Benzoboss zei:
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
Das een stuk makkelijker als dit kut leven.
Fijn dat je het er invrijft :cry: .
Klik om te vergroten...
Echt een onacceptabele reactie van Exceptional Insight, hij heeft er zojuist een ban van een week voor gekregen.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dat hat ook weer niet gehoeven.
Ik vraag er ook wel een beetje zelf om met zoon topic.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Benzoboss zei:
Dat hat ook weer niet gehoeven.
Ik vraag er ook wel een beetje zelf om met zoon topic.
Klik om te vergroten...
EI houdt ervan om te provoceren, doet hij wel vaker. Maar door te zeggen dat het jammer is dat je niet dood bent heeft hij wel gewoon een grens overschreden. Hij vraagt zelf om de sanctie, ipv dat jij om de reactie vraagt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
Dat hat ook weer niet gehoeven.
Ik vraag er ook wel een beetje zelf om met zoon topic.
Klik om te vergroten...
EI houdt ervan om te provoceren, doet hij wel vaker. Maar door te zeggen dat het jammer is dat je niet dood bent heeft hij wel gewoon een grens overschreden. Hij vraagt zelf om de sanctie, ipv dat jij om de reactie vraagt.
Klik om te vergroten...
Jup
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Benzoboss zei:
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
Das een stuk makkelijker als dit kut leven.
Fijn dat je het er invrijft :cry: .
Klik om te vergroten...
Echt een onacceptabele reactie van Exceptional Insight, hij heeft er zojuist een ban van een week voor gekregen.
Klik om te vergroten...
:)

Edit: Wel slecht dat er meteen voor mij ingevuld wordt dat ik aan het provoceren ben. Ik vind het oprecht jammer dat dit soort mensen blijven bestaan.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je niet aan het provoceren was, wat bedoelde je er dan wel mee? Mag toch hopen dat je zoiets niet echt meent.

En misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan over hoe je berichten op anderen overkomen ipv de schuld altijd bij anderen neer te leggen.

Ik heb trouwens ook een melding bij de admins gedaan hoe het kan dat je hier weer actief bent terwijl je een ban van een week hebt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Als je niet aan het provoceren was, wat bedoelde je er dan wel mee? Mag toch hopen dat je zoiets niet echt meent.
Klik om te vergroten...
Anders zou ik dat niet zeggen.

Psychedelibee zei:
En misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan over hoe je berichten op anderen overkomen ipv de schuld altijd bij anderen neer te leggen.
Klik om te vergroten...
Wie geef ik de schuld? En waarvan precies?

Psychedelibee zei:
Ik heb trouwens ook een melding bij de admins gedaan hoe het kan dat je hier weer actief bent terwijl je een ban van een week hebt.
Klik om te vergroten...
Staat dat niet in de logs? Of kun je daar niet bij?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
i love dicks zei:
Psychedelibee zei:
Als je niet aan het provoceren was, wat bedoelde je er dan wel mee? Mag toch hopen dat je zoiets niet echt meent.
Klik om te vergroten...
Anders zou ik dat niet zeggen.

Psychedelibee zei:
En misschien moet je eens bij jezelf te raden gaan over hoe je berichten op anderen overkomen ipv de schuld altijd bij anderen neer te leggen.
Klik om te vergroten...
Wie geef ik de schuld? En waarvan precies?

Psychedelibee zei:
Ik heb trouwens ook een melding bij de admins gedaan hoe het kan dat je hier weer actief bent terwijl je een ban van een week hebt.
Klik om te vergroten...
Staat dat niet in de logs? Of kun je daar niet bij?
Klik om te vergroten...

Even uit nieuwschierigheid jij wilt een ban he?
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik ben een pussy zei:
Jullie zijn net een stel meisjes.
Klik om te vergroten...
Je bent zelf een meid je naam zecht et
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Exceptional Insight zei:
Psychedelibee zei:
Als je niet aan het provoceren was, wat bedoelde je er dan wel mee? Mag toch hopen dat je zoiets niet echt meent.
Klik om te vergroten...
Anders zou ik dat niet zeggen.
Klik om te vergroten...
Zolang je er omheen draait wat je er dan wel mee bedoelde of wilde bereiken komt het toch wel erg als provoceren over...

Maargoed ik het topic dicht wat hier komt toch niks constructiefs meer uit en het aanvankelijke probleem van Benzoboss is gelukkig opgelost inmiddels.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het gaat al weer.
En ik ben gwn een sukkel geweest en daar ik ik voor moeten boeten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nog even voor de mensen die denken dat PURE alcohol pluggen leuk is.
IK HEB DRIE DAGEN BLOED GE SQUIRT.
met gemak 200ml per dag.
Bedenk de pijn er maar is bij.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."