Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlcohol enema aambeien HELP!!!

Alcohol enema aambeien HELP!!!

33 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Benzoboss zei:
Even uit nieuwschierigheid jij wilt een ban he?
Klik om te vergroten...
Neuh, dat is nooit echt een doel geweest.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ff int kort heb 99% farmaceutische alcohol geplugd heb 2 dagen bloed gescheten heb net ff zelf een rectaal onderzoek gedaan en ik heb leterlijk giga ambeien over bijna heel mijn endedarm.
Schaam me om naar de doc te gaan wat kan ik zelf doen om ze te verminderen en de pijn dragelijk te maken.
Ja ik ben een idioot dat weet ik je hoefd het er niet in te vrijven.
Serieuse antwoorden zijn gewenst
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Joopiejo zei:
Krijg je niet brandwonden van zo iets? Zou er toch mee naar de dokter gaan als het niet snel verbetert. Zo iets wil je ook niet laten escaleren, dat zou nog stommer zijn. Ik zal het er verder niet inwrijven. Zalfje van het een of het ander?
Klik om te vergroten...
Ja zalfje word lastig ze zijn intern
En ik heb nog een probleem ik krijg mijn stokje niet meer omhoog
Zal wel voor eeuwig bekend staan als de gast die impotent werd door een alcohol enema op dit forum :rock: .
Maar echt ik schaam me kapot wat moet ik mijn familie wel nie vertellen als het echt niet weg gaat.
Gvd
En een preek van een doctor zie ik toch niet zitten ga nog liever dood.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn dat het beter gaat. Je huisarts zal trouwens echt niet gek van je worden die is wel wat gewend.

Maar puur uit nieuwsgierigheid, hoe ben je op het idee gekomen om dit te doen? Ik heb hier nog nooit iemand over gehoord.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Joopiejo zei:
Krijg je niet brandwonden van zo iets? Zou er toch mee naar de dokter gaan als het niet snel verbetert. Zo iets wil je ook niet laten escaleren, dat zou nog stommer zijn. Ik zal het er verder niet inwrijven. Zalfje van het een of het ander?
Klik om te vergroten...
Zijn trouwens nie echt brandwonden zijn volegensmij echt aambeien (ergste geval kanker maar lijkt me sterk dat dat in 2 dagen ontstaat )
Heb zelf nog een klein rectaal onderzoekje gedaan :kots: .
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreamer4 zei:
Ik zou toch gewoon naar de dokter gaan, die zijn wel wat gewend. Hoe beschamend het misschien ook voor je is, je gezondheid gaat toch voorop!
Klik om te vergroten...

Zeg dat tegen iemand met een sociaale fobie.
Ik pleeg leterlijk nog liever zelfmoord.
Is er iets wat ik zelf kan doen diclofenac ofzo steroiden mischien.
Voeding.
Een klysma?
Als er maar niet te moeilijk aan te komen is.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het gaat al weer.
En ik ben gwn een sukkel geweest en daar ik ik voor moeten boeten.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe is dit afgelopen? Je kan trouwens altijd gewoon naar je huisarts gaan. Die heeft een geheimhoudingsplicht. Daarbij bezit hij veel meer medische kennis dan wat mensen op een drugsforum.
D
Dreamer4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik zou toch gewoon naar de dokter gaan, die zijn wel wat gewend. Hoe beschamend het misschien ook voor je is, je gezondheid gaat toch voorop!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
simonsnel zei:
Hoe is dit afgelopen? Je kan trouwens altijd gewoon naar je huisarts gaan. Die heeft een geheimhoudingsplicht. Daarbij bezit hij veel meer medische kennis dan wat mensen op een drugsforum.
Klik om te vergroten...
Gaat wel weer.
Heb wat vastzittend gas maar dat is wel weg te masseren
Moet vaker naar het toilet
Mijn darmen zijn soms wat luid
Mijn ontlasting ziet er vrij normaal uit
Maar het gaat met de dag better.
Het ergste wat ik heb gehad tot nu toe is stress
Heb veel last van hypochondrie (tis dat ik het weet)
Echt hypochondrie is een ramp dacht gelijk dat ik ibd had
Acute colitus kan wel kloppen maar ja.
Tword beter.
De doktor laat ik wel ff wachten want die word al gek van me.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#11
simonsnel zei:
Fijn dat het beter gaat. Je huisarts zal trouwens echt niet gek van je worden die is wel wat gewend.

Maar puur uit nieuwsgierigheid, hoe ben je op het idee gekomen om dit te doen? Ik heb hier nog nooit iemand over gehoord.
Klik om te vergroten...


Was al vrij zat en kwam op het idee dat wij mensen al jaren alcohol drinken dus dan zal mijn lever er wel gelijk een groot deel uit hallen voor het in mijn brein komt.
En dat is zo opgelost als je het of sublinguaal doet of rectaal.
Aangezien er een stuk minder zenuwen im mijn damen ziten werd het die
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drank maakt meer kapot als je lief is ..
Fijn dat heeft beter gaat maar indien het niet vermindert of eg gaat toch langs arts.
Neem anders wat kalmerende stofjes als je dan wel gaat.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdloos zei:
Drank maakt meer kapot als je lief is ..
Fijn dat heeft beter gaat maar indien het niet vermindert of eg gaat toch langs arts.
Neem anders wat kalmerende stofjes als je dan wel gaat.
Klik om te vergroten...
Tja kheb allen temazepam en daarbij heb ik altijd de neiging te denken dat ik nuchter ben.
Oftewel als ik iets neem neem ik zoveel dat mijn spieren de komende drie dagen waardeloos zijn.
Geen optie
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Benzoboss zei:
Nog even voor de mensen die denken dat PURE alcohol pluggen leuk is.
IK HEB DRIE DAGEN BLOED GE SQUIRT.
met gemak 200ml per dag.
Bedenk de pijn er maar is bij.
Klik om te vergroten...

Ik verwacht dat helemaal niemand denkt dat het leuk is om alcohol te pluggen. Maar gelukkig gaat het met jou een stuk beter.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
simonsnel zei:
Ik verwacht dat helemaal niemand denkt dat het leuk is om alcohol te pluggen. Maar gelukkig gaat het met jou een stuk beter.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
simonsnel zei:
Benzoboss zei:
Nog even voor de mensen die denken dat PURE alcohol pluggen leuk is.
IK HEB DRIE DAGEN BLOED GE SQUIRT.
met gemak 200ml per dag.
Bedenk de pijn er maar is bij.
Klik om te vergroten...

Ik verwacht dat helemaal niemand denkt dat het leuk is om alcohol te pluggen. Maar gelukkig gaat het met jou een stuk beter.
Klik om te vergroten...
Ik zal echt niet de enige ziin geweest.
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ga toch gewoon naar de dokter jongen, sociale fobie of niet.

Ik vond het ook niet leuk toen ik bij de huisdokter mijn fluit moest bovenhalen zodat hij een staaltje kon nemen om mijn soa te bevestigen. Maar ik ben wel blij dat ik er niet flauw over deed en meteen ben gegaan, heb een week met brandende pijn gaan plassen (zittend, met ogen toe en mijn handen op elkaar knijpend om de pijn te verdragen) maar als ik niet naar de dokter was geweest en de antibiotica niet had gekregen was ik er zomaar niet van af.
Ik voel je pijn een beetje als dat een troost mag zijn.

Die mensen hebben beroepsgeheim en jij bent samen met hem/haar de enige in de kamer.
Als je je niet comfortabel voelt bij je huisdokter zou ik misschien eens een andere dokter zoeken; het is niet hun taak je te veroordelen. (alhoewel ik ook wel een klein preekje kreeg ivm mijn 'risicogedrag') Of als het helpt ga je voor dit probleem eenmalig naar een andere dokter.

Je kan alvast wat aambeienzalf halen maar ik zou het risico echt niet nemen als je zegt dat het inwendig is!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jammer dat je niet dood bent.
s
simonsnelLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jullie zijn net een stel meisjes.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Jammer dat je niet dood bent.
Klik om te vergroten...
:'') tot nu toe kon ik je ''humor'' wel waarderen, maar dit slaat echt helemaal nergens op. totaal overbodig en niet grappig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."