#1
Alcohol en wiet of shit is denk ik gevaarlijke situatie als je gaat zwemmen..bijvoorbeeld in slaap vallen..
En wat als je gewoon alleen drinkt zonder het blowen nog steeds gevaarlijk en zo ja na hoeveel glaasjes begint het gevaarlijk te worden ?
Alcohol en wiet of shit is denk ik gevaarlijke situatie als je gaat zwemmen..bijvoorbeeld in slaap vallen..
Je moet alleen ff oppassen met onder water gaan want soms raak je dan echt kwijt waar de lucht is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."