#1
We waren gisteren onderweg naar Rotterdam voor een paar dagen daar te blijven op hotel en wat te blowen.
Nu waren we onderweg eerst langs een coffeeshop in Zwijndrecht gegaan om al even te blowen.
Toen we weer wouden vertrekken richting Rotterdam werden we door de politie tegengehouden,
ze vroegen wat we gingen doen. (we reden rond met een belgische nummerplaat) Nadat we dit hadden uitgelegd zeiden ze dat ze de volledige auto gingen doorzoeken. We hadden alles wat we net hadden gekocht gewoon eerlijk aan hun gegeven. Nadien zeiden ze dat ze de wiet in beslag zouden nemen omdat ze niet zeker wisten dat we de grens niet over zouden steken. Mag dit wel?
Of had ik toch recht op mijn wiet?
Trip is nu niet doorgegaan.. hadden net 4g de man gekocht.
Help aub![:wink:]()
Nu waren we onderweg eerst langs een coffeeshop in Zwijndrecht gegaan om al even te blowen.
Toen we weer wouden vertrekken richting Rotterdam werden we door de politie tegengehouden,
ze vroegen wat we gingen doen. (we reden rond met een belgische nummerplaat) Nadat we dit hadden uitgelegd zeiden ze dat ze de volledige auto gingen doorzoeken. We hadden alles wat we net hadden gekocht gewoon eerlijk aan hun gegeven. Nadien zeiden ze dat ze de wiet in beslag zouden nemen omdat ze niet zeker wisten dat we de grens niet over zouden steken. Mag dit wel?
Of had ik toch recht op mijn wiet?
Trip is nu niet doorgegaan.. hadden net 4g de man gekocht.
Help aub