#1
De politie heeft je coke toen zelf lekker opgesnoven denk ik. Maar wel goed dat je eerlijk was ![:)]()
Correct me if I’m wrong maar: in Nederland word een halve gram coke gezien als gebruikershoeveelheid en daar zullen ze je niet voor aanhouden/boete geven. Mocht je meerdere sealtjes bij je hebben word het natuurlijk een ander verhaal. Denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, goed dat je eerlijk bent geweest en het gelijk hebt afgegeven!
Ik durf voor 99% zeker te zeggen dat ze hier verder niks mee gaan doen. Ze hebben waarschijnlijk wel je gegevens opgeschreven, dus mocht je in de toekomst in aanraking komen met politie dan kunnen ze dit wel terug vinden in het systeem.Dank voor het snelle bericht!
Het was inderdaad slechts 1 sealtje. Ik weet natuurlijk niet hoeveel daar juist inzit, kan meer zijn dan een halve gram maar dat betwijfel ik. Ik heb zeker niet voor 1 gram gekocht. Het was inderdaad voor eigen gebruik en slechts 1 eenheid. Als ze meer wilden doen hadden ze toch m'n auto doorzocht?
Maar dan toch niet in de vorm van een strafblad of dergelijke ? En hoeverre is dit dan bekend in België ?Ik durf voor 99% zeker te zeggen dat ze hier verder niks mee gaan doen. Ze hebben waarschijnlijk wel je gegevens opgeschreven, dus mocht je in de toekomst in aanraking komen met politie dan kunnen ze dit wel terug vinden in het systeem.
Ja dat hoop ik, dat er inderdaad niks meer van komt. Zal ook de laatste keer zijn. Het risico voor mij is het niet waard.Je hebt geluk gehad, wel raar dat ze geen speekseltest bij je hebben afgenomen. Volgende keer snel je sealtje onder je ballen stoppen en zeggen dat je niks bij je hebt![]()
Maar dan toch niet in de vorm van een strafblad of dergelijke ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."