#1
Wat kan de politie met jouw telefoonnummer als je dealer wordt gepakt?
Als een drugsdealer wordt gepakt, heeft de politie ook meteen de telefoonnummers van de klanten. Wat kan de politie daar dan mee?
Als je hier in de buurt 1x bij een coke dealer iets afneemt, en hij dus jouw nummer heeft dan krijg je er per jaar meteen 10 dealers bij. Als ze eenmaal je nummer hebben dan zit je meteen in een netwerk hier. Dus ik sta bij 10 dealers in hun telefoonlijst. En over 1 jaar bij 20.houd niet op met die gasten, telkens sturen ze berichten met aanbiedingen.Dat een dealer je telefoonnummer heeft is niet strafbaar. Zou wat zijn hahaha.
Ja dat soort dealers heb ik ook. Maar de coke handel is een ander verhaal. Alles lijkt met elkaar verbonden. Er zit een hele grote organisatie achter. Ze zijn er ook vaak binnen 5 minuten, waar je ook bent πMijn vaste dealer zou nooit mijn nr zomaar aan andere hebben gegeven.
Andersom zou ik ook nooit zomaar zijn nr aan iemand geven.
Er waren ook hele duidelijke afspraken wat je doorgeeft zodat hij voldoende wist zonder er de verkeerde dingen gezegd werden
Ja dat soort dealers heb ik ook. Maar de coke handel is een ander verhaal. Alles lijkt met elkaar verbonden. Er zit een hele grote organisatie achter. Ze zijn er ook vaak binnen 5 minuten, waar je ook bent π
Maar ik heb coke nu een half jaar geleden definitief achter me gelaten. Juni voor het laatst, en ik geloof sterk dat het ook mijn allerlaatste keer van m'n leven was. Helemaal klaar mee ππ
Als je goed kijkt zie je ook dat dergelijke groepen vanuit een bedrijven Whatsapp account handelen.Ja dat soort dealers heb ik ook. Maar de coke handel is een ander verhaal. Alles lijkt met elkaar verbonden. Er zit een hele grote organisatie achter. Ze zijn er ook vaak binnen 5 minuten, waar je ook bent π
Maar ik heb coke nu een half jaar geleden definitief achter me gelaten. Juni voor het laatst, en ik geloof sterk dat het ook mijn allerlaatste keer van m'n leven was. Helemaal klaar mee ππ
De politie liegt tegen je om je medewerking te krijgen.
Je krijgt geen strafblad als je moet getuigen. In Nederland word drugsgebruik toch gedoogd want als je gebruikerhoeveelheden op zak hebt word je meestal niet gearresteerd.
Ik neem toch aan dat je niet letterlijk in woorden praat of appt of smst dat je drugs nodig hebt....
Dan is er toch ook geen hard bewijs lijkt mij.
Tuurlijk probeert de politie te bluffen met mooie verhalen.
Als je goed kijkt zie je ook dat dergelijke groepen vanuit een bedrijven Whatsapp account handelen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."