Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle drugsgebruikers zijn criminelen ook al worden ze niet gepakt

Alle drugsgebruikers zijn criminelen ook al worden ze niet gepakt

14 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
20191208_003505.jpg

nos.nl

Wat kan de politie met jouw telefoonnummer als je dealer wordt gepakt?

Als een drugsdealer wordt gepakt, heeft de politie ook meteen de telefoonnummers van de klanten. Wat kan de politie daar dan mee?
nos.nl nos.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
B
BasLid
Je bent niet gelijk crimineel. Wat zou er crimineel aan zijn, drugs gebruiken? Je vraag is nogal matig als je hier breed over wilt praten.
b
benzzzyLid
De wet is crimineel πŸ™„
R
RevolutionairLid
In het artikel staat dus als je meewerkt en een getuigenis aflegt.
Dat je dan mee word genomen in het dossier met een bekentenis dat je gehandeld hebt met een drugsdealer en dat is verboden.
Dus krijg je een strafblad van 5 jaar!

Dus als ze je medewerking vragen?
Zeg dan gewoon NEE!
Dat je niet weet wie jou telefoon heeft gebruikt op dat moment.
Dat word te ingewikkeld en laten ze de klant wel lopen.
b
benzzzyLid
In 100%van de gevallen dat jij word verhoord als verdachte is het het best je te beroepen op je zwijg recht tenzij je advocaat anders zecht!
L
Levensgenieter🌈Lid
Ik heb dit zelf meegemaakt. Mijn dealer was opgepakt en ik werd gebeld om te getuigen.
Zeg nee, je bent niks verplicht, tenzij je een schriftelijke uitnodiging van Justitie hebt gekregen. Waarom zou je de wouten helpen om de dealer in het gevang te krijgen? De politie liegt tegen je om je medewerking te krijgen. Ik werd bang gemaakt met dat ik gegijzeld zou worden door justitie. Maar gelukkig had ik op de website van politie zelf gelezen dat dat alleen gebeurt als je een uitnodiging van de officier van justitie negeert, en die komt officieel per brief.

Bovendien kan alles wat je zegt tegen je gebruikt worden. Het beste is dat ze zo min mogelijk over je weten. Je krijgt geen strafblad als je moet getuigen. In Nederland word drugsgebruik toch gedoogd want als je gebruikerhoeveelheden op zak hebt word je meestal niet gearresteerd.
R
RivalrieLid
Dat een dealer je telefoonnummer heeft is niet strafbaar. Zou wat zijn hahaha.
S
SylLid
Ik neem toch aan dat je niet letterlijk in woorden praat of appt of smst dat je drugs nodig hebt....
Dan is er toch ook geen hard bewijs lijkt mij.
Tuurlijk probeert de politie te bluffen met mooie verhalen.
S
Space πŸ•‰Lid
Rivalrie zei:
Dat een dealer je telefoonnummer heeft is niet strafbaar. Zou wat zijn hahaha.
Klik om te vergroten...
Als je hier in de buurt 1x bij een coke dealer iets afneemt, en hij dus jouw nummer heeft dan krijg je er per jaar meteen 10 dealers bij. Als ze eenmaal je nummer hebben dan zit je meteen in een netwerk hier. Dus ik sta bij 10 dealers in hun telefoonlijst. En over 1 jaar bij 20.houd niet op met die gasten, telkens sturen ze berichten met aanbiedingen.
S
SylLid
nou lekker discreet dan ...😞
S
SylLid
Mijn vaste dealer zou nooit mijn nr zomaar aan andere hebben gegeven.
Andersom zou ik ook nooit zomaar zijn nr aan iemand geven.
Er waren ook hele duidelijke afspraken wat je doorgeeft zodat hij voldoende wist zonder er de verkeerde dingen gezegd werden
S
Space πŸ•‰Lid
Syl zei:
Mijn vaste dealer zou nooit mijn nr zomaar aan andere hebben gegeven.
Andersom zou ik ook nooit zomaar zijn nr aan iemand geven.
Er waren ook hele duidelijke afspraken wat je doorgeeft zodat hij voldoende wist zonder er de verkeerde dingen gezegd werden
Klik om te vergroten...
Ja dat soort dealers heb ik ook. Maar de coke handel is een ander verhaal. Alles lijkt met elkaar verbonden. Er zit een hele grote organisatie achter. Ze zijn er ook vaak binnen 5 minuten, waar je ook bent πŸ˜‚

Maar ik heb coke nu een half jaar geleden definitief achter me gelaten. Juni voor het laatst, en ik geloof sterk dat het ook mijn allerlaatste keer van m'n leven was. Helemaal klaar mee πŸ˜‡πŸ™
S
SylLid
Space Criminal zei:
Ja dat soort dealers heb ik ook. Maar de coke handel is een ander verhaal. Alles lijkt met elkaar verbonden. Er zit een hele grote organisatie achter. Ze zijn er ook vaak binnen 5 minuten, waar je ook bent πŸ˜‚

Maar ik heb coke nu een half jaar geleden definitief achter me gelaten. Juni voor het laatst, en ik geloof sterk dat het ook mijn allerlaatste keer van m'n leven was. Helemaal klaar mee πŸ˜‡πŸ™
Klik om te vergroten...

Verstandig van je!! πŸ‘πŸ˜Š
R
RivalrieLid
Space Criminal zei:

Klik om te vergroten...
Als je goed kijkt zie je ook dat dergelijke groepen vanuit een bedrijven Whatsapp account handelen.
R
RevolutionairLid
Natozlato zei:
De politie liegt tegen je om je medewerking te krijgen.
Klik om te vergroten...

Klopt ze dreigen en halen alles uit de kast.

Natozlato zei:
Je krijgt geen strafblad als je moet getuigen. In Nederland word drugsgebruik toch gedoogd want als je gebruikerhoeveelheden op zak hebt word je meestal niet gearresteerd.
Klik om te vergroten...

Daarom citeerde ik dat stukje.
Als je meewerkt dan geef je een strafbaar feit toe vandaar dat ik mij afvroeg of dat wel zo is.

Syl zei:
Ik neem toch aan dat je niet letterlijk in woorden praat of appt of smst dat je drugs nodig hebt....
Dan is er toch ook geen hard bewijs lijkt mij.
Tuurlijk probeert de politie te bluffen met mooie verhalen.
Klik om te vergroten...

Dealers werken met whatsapp tegenwoordig en sturen je een hele waslijst met wat ze hebben en noemen alles bij naam met prijs eraan vast.
Op een telefoon met vpn.
En dan sturen ze mensen aan die rondrijden met een andere telefoon om het te brengen.

Dus kunnen ze alleen de loopjongens pakken en moeilijk de brein achter de operatie.
En alles word bij naam genoemd geen code taal meer of iets..

Rivalrie zei:
Als je goed kijkt zie je ook dat dergelijke groepen vanuit een bedrijven Whatsapp account handelen.
Klik om te vergroten...

Zo gaat dat nu ja gewoon open en bloot.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."