#1
Eigen schuld, moet je maar niet rijden met drugs in je mik.
Eigen schuld, moet je maar niet rijden met drugs in je mik.
Ik ben m'n rijbewijs al 10 jaar kwijt, omdat er een zakje wiet in m'n auto lag. Werd dus ook zonder iets te testen aangemeld bij CBR en daar is de ellende pas echt begonnen.
Maar ze kunnen lekker de piep krijgen met hun testjes..... vroem vroem!!
en @ultimateconjoe heeft daar dus geen gebruik van gemaakt.Maar ze kunnen lekker de piep krijgen met hun testjes
@ketakoekjes
Dat klopt niet helemaal, na maximaal 2 jaar krijg je de kans je rijbewijs terug te krijgen. Daar heb je wel een gesprek met een arts en een urinetest (waar je gecontroleerd wordt op drugs) voor nodig.
en @ultimateconjoe heeft daar dus geen gebruik van gemaakt.
@ultimateconjoe een dubbelaccount van @bassie/@Conjo? Die was ook zijn rijbewijs kwijt/ zat ook regelmatig te keer te gaan tegen het CBR.
Dit is echt onzin.Gelukkig maar, als je trouwens toch ooit een drugs test moet doen en het is gewoon zo eentje die op alles test en niets specifieks kun je ook veel pectine opdrinken die houden stoffen zoals THC vast in je maag waardoor je negatief test.
Dit is echt onzin.
Ik vin het allemaal maar vaag. Als het echt zou werken zou elke smoker dat doen.https://addictionresource.com/drug-testing/sure-jell-does-it-work/
Het werkt alleen voor wiet maar het is wel geen onzin.
Grappig ben jij zeg, als je goed leest dan zie je ook onderaan staan dat het niet 100% zeker is of het wel werkt. Dit is trouwens geen fabel want op YouTube staat er zelfs een best veel bekeken filmpje over en daar zijn heel veel positieve reacties onder. Misschien doet niet elke smoker het omdat het te veel moeite is of omdat het nog niet een bekend trucje is. Zoals ik al zei werkt dit alleen met testjes van de supermarkt, maar niet als ze je gaan testen in het ziekenhuis ofzo.@ketakoekjes , jij gelooft zeker ook dat veel koffie of water drinken na het zuipen je alcohol percentage verlaagd? Dat is namelijk ook een fabel.
40k likes tegen 1K dislikes vertelt volgens mij genoeg.
Likefarming is een groot iets he... Kan je nooit van uit gaan.
Lees eens hoe likefarming werkt online.Dat kan deze dagen niet eens meer lees de reacties anders maar, het kost te veel moeite om zoveel accounts aan te maken en niemand gaat daaraan beginnen, plus YouTube kan zo'n praktijken heel makkelijk detecteren, en van mijn lange ervaring met YouTube weet ik zelf ook heel goed wat er betrouwbaar uitziet en wat niet.
Het is trouwens een topic uit 2016. Zoveel waarde heeft het niet meer.
Yep. Heb ik jaren door moeten rechten en na 2 lange jaren m'n rijbewijs teruggekregen samen met een schadevergoeding voor alle kosten (duizenden euros haha)Pakken ze echt je rijbewijs af voor een jaar op basis van een vermoeden? Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Ik heb trouwens ook een vermoeden dat jij een bot bent die automatisch "Dit topic is uit XXXX" plaatst bij gereanimeerde topics..Dit topic is uit 2016.
(verdomde vermoedens ook altijd hahah)Daar ben ik het niet helemaal mee eens man. Ook hier zijn gelukkig honderden misschien wel duizenden topics die al jaren oud zijn maar nog steeds erg veel waarde hebben en op dagelijkse basis informatief/levensbesparend zijn voor mensen die - wellicht jaren later, maar feitelijk/wettelijk/wetenschappelijk/sociaal gezien onveranderd - in dezelfde situatie zijn komen te zitten. Al is het maar voor een kleinere groep, mag dit forum en alle members ervan terecht trots zijn dat die informatie tóch te vinden is. Of er dus op z'n minst over gediscussieerd kan worden zonder je te schamen ofzo.Het is trouwens een topic uit 2016. Zoveel waarde heeft het niet meer.
Ik vind dat er een regel moet komen over topics met vragen te reageren van jaren geleden, ik wed dat de persoon die dit heeft gepost al lang zijn rijbewijs terugheeft, SSRIs heeft gekregen in plaats van benzo's en nu een dikke toeter aan het roken is op zijn balkon.

De bedoeling is ook dat je niet blowt, dus misschien kan je je daar beter aan houden in het vervolg als je moet rijden.beste leden,
ik heb over 4/5 weken een drugstest bij een arts van het CBR omdat ik positief heb getest op thc bij een verkeerscontrole ( hele dure les geweest ca 2000 euro) nou was ik een maand gestopt, en heb daarna 2 weken dagelijks geblowt. 2 jointjes per dag ongeveer. Ik ga nu sowieso niet meer blowen want ik wil graag mijn rijbewijs terug en behouden.
nou lees ik veel verschillende dingen over de aantoonbaarheid van thc en de afbraakstoffen in je urine.
Is het na 4/5 weken nog aantoonbaar of niet?
Ik heb geen overgewicht of lever/nier aandoeningen dat ik weet
alleen een trage schildklier maar daar heb ik gewoon medicijnen voor dus die werkt naar behoren.
weet niet meer zogoed wat ik moet geloven en of ik gewoon kan zeggen dat ik ben gestopt of dat ik toch zou moeten toegeven dat ik nog heb geblowt wat waarschijnlijk dan betekend dat ik mn rijbewijs niet meer terugkrijg voorlopig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."