#1
Yep. Heb ik jaren door moeten rechten en na 2 lange jaren m'n rijbewijs teruggekregen samen met een schadevergoeding voor alle kosten (duizenden euros haha)Pakken ze echt je rijbewijs af voor een jaar op basis van een vermoeden? Daar heb ik nog nooit van gehoord eerlijk gezegd.
Ik heb trouwens ook een vermoeden dat jij een bot bent die automatisch "Dit topic is uit XXXX" plaatst bij gereanimeerde topics..Dit topic is uit 2016.
(verdomde vermoedens ook altijd hahah)Daar ben ik het niet helemaal mee eens man. Ook hier zijn gelukkig honderden misschien wel duizenden topics die al jaren oud zijn maar nog steeds erg veel waarde hebben en op dagelijkse basis informatief/levensbesparend zijn voor mensen die - wellicht jaren later, maar feitelijk/wettelijk/wetenschappelijk/sociaal gezien onveranderd - in dezelfde situatie zijn komen te zitten. Al is het maar voor een kleinere groep, mag dit forum en alle members ervan terecht trots zijn dat die informatie tóch te vinden is. Of er dus op z'n minst over gediscussieerd kan worden zonder je te schamen ofzo.Het is trouwens een topic uit 2016. Zoveel waarde heeft het niet meer.
En mensen zijn vaak erg blij dat ze eindelijk (meestal ook maar een beetje) informatie vinden in een topic op een forum als dit. Soms zijn die onderwerpen echt 0-day/tijdloos vwb de vragen en informatie die er in staan, totdat en tenzij de wetenschap en/of algemene kennis erover is bijgeschaafd.
Dan is het erg jammer wanneer het topic en dus de informatie(bron) ophoudt omdat mensen zeggen dat het 'al 2-3 jaar geleden en dus waardeloos is'. Voor de gewone Googlende gasten kan dat ook meteen minder motiverend werken om verder te komen/zoeken/helpen omdat ze het bijvoorbeeld te veel gedoe vinden om te registreren en/of er een topic over te plaatsen, ongeacht de rede daarvan want die kun je er zo zat bedenken; persoonlijk email adres (en evt ouders of meldingen van drugsforum), niet handig of onzeker met computergebeuren, gewoon te lui, paranoia, mensen die zeggen dat je dubbel-post maar tegelijkertijd ook geen oude topics omhoog willen zien enz enz.
2 of 3 jaar vliegt voorbij, zonder veel echte grote veranderingen op zulke gebieden! En wie weet kan OT er ondertussen wél meer over vertellen, of zijn er een hoop mensen ouder geworden en/of in dezelfde situatie komen te zitten, of of. En internet en op internet en forums vragen/opzoeken/leren is ook in brede schaal toegenomen tegenwoordig!
Ik vind dat er een regel moet komen over topics met vragen te reageren van jaren geleden, ik wed dat de persoon die dit heeft gepost al lang zijn rijbewijs terugheeft, SSRIs heeft gekregen in plaats van benzo's en nu een dikke toeter aan het roken is op zijn balkon.
Eh.. maargoed zie boven quote
