#1
ik snap je stress man heel die procedure slaat nergens op
ik had stoned gereden tja wist ik veel als je gepakt zou worden je naar een psychiater moet en een jaar je rijbewijs kwijt bent en 10 jaar lang naar medische keuringen moet
psychiater vond me een drugs misbruiker omdat ik sowieso al onder invloed reed en omdat ik met vrienden in de auto zat.
kan in januari weer een nieuw onderzoek doen om geschikt verklaard te worden
maar ik denk dat jij wel goed zit weet niet of je al een recediefvrije periode hebt gehad?
ik had stoned gereden tja wist ik veel als je gepakt zou worden je naar een psychiater moet en een jaar je rijbewijs kwijt bent en 10 jaar lang naar medische keuringen moet
psychiater vond me een drugs misbruiker omdat ik sowieso al onder invloed reed en omdat ik met vrienden in de auto zat.
kan in januari weer een nieuw onderzoek doen om geschikt verklaard te worden
maar ik denk dat jij wel goed zit weet niet of je al een recediefvrije periode hebt gehad?