#1
Een medicijn is iets wat je neemt en vervolgens van de kwaal af ben. In ons geval met mijn autisme en jouw ADHD zal dat het nooit zijn want als het uitgewerkt komt het terug, misschien wel wat harder dan daarvoor.
Ondanks dat gebruik ik het wel. Toen ik begon met blowen was het puur recreatief en dacht ik dat medicinaal gebruik iets was wat niet aan mij zou zijn besteed. Nu anno 2021 kan het wel vanwege de steeds grotere groep Nederlanders die betaalbaar en eventueel verborgen hulp krijgen van zowel CBD, THC als de andere cannabinoide die er in zit.
Dit leid tot mijn acceptatie dat mijn wiet gebruik ook medicinaal kan zijn maar vooral dit: medicinaal en recreatief gaat hand in hand. Veel mensen, ook in professionele setting, die me anders wijs wouden maken.
Als je jong bent geloof je iemand die wat tegen je zegt. Uiteindelijk ben ik achtergekomen dat veel mensen eigenlijk ook maar doen zoals jij en ik: ze doen maar wat.
In een boek of opleiding die ze lezen en krijgen wordt wiet de grote boe man gemaakt. Dan geven ze je maar een benzo om maar lekker te slapen of oxycodon voor de pijn. Zie je al waar het fout gaat? ðŸ¤
Ondanks dat gebruik ik het wel. Toen ik begon met blowen was het puur recreatief en dacht ik dat medicinaal gebruik iets was wat niet aan mij zou zijn besteed. Nu anno 2021 kan het wel vanwege de steeds grotere groep Nederlanders die betaalbaar en eventueel verborgen hulp krijgen van zowel CBD, THC als de andere cannabinoide die er in zit.
Dit leid tot mijn acceptatie dat mijn wiet gebruik ook medicinaal kan zijn maar vooral dit: medicinaal en recreatief gaat hand in hand. Veel mensen, ook in professionele setting, die me anders wijs wouden maken.
Als je jong bent geloof je iemand die wat tegen je zegt. Uiteindelijk ben ik achtergekomen dat veel mensen eigenlijk ook maar doen zoals jij en ik: ze doen maar wat.
In een boek of opleiding die ze lezen en krijgen wordt wiet de grote boe man gemaakt. Dan geven ze je maar een benzo om maar lekker te slapen of oxycodon voor de pijn. Zie je al waar het fout gaat? ðŸ¤