Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZwijgplicht arts.

Zwijgplicht arts.

41 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso knap hoe je omgaat met de situatie waar je in zit man. Het is gewoon klote maar jouw eigen veiligheid en die van anderen staan gewoon voorop. Ik zou zelf pislink zijn geworden als mijn psychiater CBR had geïnformeerd maar ik weet ook wel dat het alternatief misschien een ongeluk zou kunnen zijn waar ik de rest van mijn leven mee zou kunnen zitten.

In ieder geval fijn dat ze op 't werk tevreden over je zijn. Maakt terugkeren toch weer een stukje makkelijker straks.

Hou vol, leven zonder benzo's is echt top. Geen refill anxiety meer, alles weer mogen en kunnen doen zonder schuldgevoel, en geen nare geheimen meer met die leugen tegen die persoon en een andere leugen tegen een ander. Geeft een natuurlijke rust waar niets tegenop kan :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#2
FredKroket zei:
Rijden onder invloed is echt not done. Stel je rijdt iemand aan, met alle gevolgen van dien voor diegene. Maar je bent zelf ook goed de lul én niet verzekerd. Weet hoeveel je verdient maar je wil niet je halve leven blijven afbetalen lijkt me.
Klik om te vergroten...

Absoluut. Ik rij vanaf nu geen meter meer in mijn auto.

Zoals eerder uitgelegd dacht ik dat je er na de hypnotische bijwerkingen gewoon mee mocht rijden. Beetje naïef van me. Gelukkig niks gebeurd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."