Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshttp://www.nederlandineuropa.nl

http://www.nederlandineuropa.nl

7 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#1
mwa ik heb er spijt van dat ik dat ding heb ingevuld, er is maar 1 vraag waarin het drugsbeleid half genoemd wordt.
imo totaal nutteloos
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De overheid heeft een nieuwe website naar aanleiding van het 'nee' tegen europa van het refarendum:

http://www.nederlandineuropa.nl

Hier kun je meedoen aan een onderzoek waarom jij 'ja' of 'nee' hebt gestemd. Dus voor ons ook zeker een goed middel om de overheid te laten weten dat wij ons drugsbeleid niet in gevaar willen laten brengen door europese ontwikkelingen.
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
jezus, wel weer veel vragen zeg, ben er nog wel hele avond mee bezig vrees ik :P
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha, ja, in totaal was ik een kwartier bezig met de vragen. Maar als bepaalde onderwerpen je niet boeien kun je altijd nog voor geen mening kiezen.
H
HazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
BombSki zei:
mwa ik heb er spijt van dat ik dat ding heb ingevuld, er is maar 1 vraag waarin het drugsbeleid half genoemd wordt.
imo totaal nutteloos
Klik om te vergroten...

Hmm, europa gaat natuurlijk niet alleen over onze drugswetten. Ik heb hem ingevuld,btw
B
BombSkiLid
01-01-2024, 00:00
#6
jah maar aagezien dit een drugsforum is had ik het wel iets meer drug-related ingeschat. vind het gewoon zonde van mn tijd ^^
T
ThunderBunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
heb het ingevuld maar moet wel zeggen is behoorlijk negatief geworden. :rolleyes: ik moet echt helemaal niets van europa hebben.
laat ieder land zich met zijn eigen landje bemoeien :wink: :mrgreen: :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ben tegen, laat hun het lekker zelf uitzoeken, ze willen ons erbij omdat we een aanwinst zijn. Wat voor ons betekend dat we er op achteruitgaan, en het gaat al zo slecht met ons...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."