Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMexicaanse politie vindt 5,5 ton cocaïne

Mexicaanse politie vindt 5,5 ton cocaïne

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Mexicaanse politie vindt 5,5 ton cocaïne
wo 12/04/06 - De politie van Mexico heeft 5,5 ton cocaïne gevonden in een vliegtuig van een privé-bedrijf dat geland was op de luchthaven van Ciudad del Carmen in het oosten van het land.
Het toestel kwam uit Venezuela. De cocaïne zat verstopt in 128 reiskoffers in het ruim van het vliegtuig. Er waren geen passagiers aan boord. De drugs hebben een straatwaarde van ruim 82 miljoen euro.

De politie pakte de copiloot van het vliegtuig op. Ook de piloot en copiloot van het vliegtuig waarin de koffers zouden worden overgeladen, zijn opgepakt.

De Mexicaanse autoriteiten waren getipt door hun Venezolaanse collega's. Een recent rapport uit de Verenigde Staten zegt dat Venezuela een draaischijf is voor drugshandel uit Colombia.

De Venezolaanse president Hugo Chavez heeft de samenwerking met het Amerikaans drugsagentschap opgezegd. Hij beschuldigt de organisatie van spionage.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
HDA zei:
Mexicaanse politie vindt 5,5 ton cocaïne
wo 12/04/06 - De politie van Mexico heeft 5,5 ton cocaïne gevonden in een vliegtuig van een privé-bedrijf dat geland was op de luchthaven van Ciudad del Carmen in het oosten van het land.
Het toestel kwam uit Venezuela. De cocaïne zat verstopt in 128 reiskoffers in het ruim van het vliegtuig. Er waren geen passagiers aan boord. De drugs hebben een straatwaarde van ruim 82 miljoen euro.

De politie pakte de copiloot van het vliegtuig op. Ook de piloot en copiloot van het vliegtuig waarin de koffers zouden worden overgeladen, zijn opgepakt.

De Mexicaanse autoriteiten waren getipt door hun Venezolaanse collega's. Een recent rapport uit de Verenigde Staten zegt dat Venezuela een draaischijf is voor drugshandel uit Colombia.

De Venezolaanse president Hugo Chavez heeft de samenwerking met het Amerikaans drugsagentschap opgezegd. Hij beschuldigt de organisatie van spionage.
Klik om te vergroten...

das best een deftig aantal.. 5,5 ton... :openmouth:

hadden ze best bij mij in de schuur mogen leggen..:P
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#3
JewCookie zei:
HDA zei:
Mexicaanse politie vindt 5,5 ton cocaïne
wo 12/04/06 - De politie van Mexico heeft 5,5 ton cocaïne gevonden in een vliegtuig van een privé-bedrijf dat geland was op de luchthaven van Ciudad del Carmen in het oosten van het land.
Het toestel kwam uit Venezuela. De cocaïne zat verstopt in 128 reiskoffers in het ruim van het vliegtuig. Er waren geen passagiers aan boord. De drugs hebben een straatwaarde van ruim 82 miljoen euro.

De politie pakte de copiloot van het vliegtuig op. Ook de piloot en copiloot van het vliegtuig waarin de koffers zouden worden overgeladen, zijn opgepakt.

De Mexicaanse autoriteiten waren getipt door hun Venezolaanse collega's. Een recent rapport uit de Verenigde Staten zegt dat Venezuela een draaischijf is voor drugshandel uit Colombia.

De Venezolaanse president Hugo Chavez heeft de samenwerking met het Amerikaans drugsagentschap opgezegd. Hij beschuldigt de organisatie van spionage.
Klik om te vergroten...

das best een deftig aantal.. 5,5 ton... :openmouth:

hadden ze best bij mij in de schuur mogen leggen..:P
Klik om te vergroten...
Feestje !!!!! :P
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#4
vindt het erg dat ze strijd tegen drugs niet opgeven...
snappen ze dan niet dat ze nooit kunnen winnen?
waar vraag is, is ook aanbod
de mensen willen drugs, dus zullen er drugs zijn
de politie kan wel drugs afpakken, maar het is dweilen met de kraan open, ze kunnen zich beter met de echte criminlaiteit bezighouden...
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
whah ja idd feest dan..:P

mja klopt wel.. drugs kunnen ze toch voorkomen..
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelic_Fairytale zei:
vindt het erg dat ze strijd tegen drugs niet opgeven...
snappen ze dan niet dat ze nooit kunnen winnen?
waar vraag is, is ook aanbod
de mensen willen drugs, dus zullen er drugs zijn
de politie kan wel drugs afpakken, maar het is dweilen met de kraan open, ze kunnen zich beter met de echte criminlaiteit bezighouden...
Klik om te vergroten...

Stel

Ik heb een BWM Hamann M6. Ik kan daar dan mee naar Amsterdam gaan en hem in de Bijlmer parkeren, de ramen open laten staan en de sleutels in het contact laten zitten. Want ja, als ze hem willen jatten dan doen ze dat toch wel...

Het gaat erom dat je er zoveel mogelijk aan doet om dat te voorkomen. Zo ook bij de strijd tegen drugs. Hoe krom het ook is, het is verboden en dus moet de handel erin gewoon bestreden worden.
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#7
dus jij zou het goed vinden moesten ze er voor zorgen dat er, buiten wiet, niks aan drugs meer beschikbaar is?
maar geef toe, het maakt toch niet uit of ze de drugshandel nu bestrijden of niet, er zal altijd vraag zijn naar drugs, dus zal er altijd wel iemand drugs maken...
er valt immers veel geld mee te verdienen, wordt er iemand gepakt door de flikken, dan begint gewoon iemand anders
zo gaat het oneindig door, al zo lang sinds (illegale) drugs bestaan...
b
boyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelic_Fairytale zei:
dus jij zou het goed vinden moesten ze er voor zorgen dat er, buiten wiet, niks aan drugs meer beschikbaar is?
maar geef toe, het maakt toch niet uit of ze de drugshandel nu bestrijden of niet, er zal altijd vraag zijn naar drugs, dus zal er altijd wel iemand drugs maken...
er valt immers veel geld mee te verdienen, wordt er iemand gepakt door de flikken, dan begint gewoon iemand anders
zo gaat het oneindig door, al zo lang sinds (illegale) drugs bestaan...
Klik om te vergroten...

Dat zeg ik niet. Ik vind ook dat iedereen zelf mag weten wat ie snuift, slikt en spuit. Punt is hier wel dat het gewoon verboden is. En dan moet de regering het toch gewoon proberen te voorkomen?
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik kom toch echt op een straatwaarde van 275 miljoen.
Den dat de eigenaar van dit handeltje niet blij was toen die te horen kreeg dat het in beslag was genomen.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#10
doopie zei:
Ik kom toch echt op een straatwaarde van 275 miljoen.
Den dat de eigenaar van dit handeltje niet blij was toen die te horen kreeg dat het in beslag was genomen.
Klik om te vergroten...
in die landen is coke vele malen goedkoper heh .. denk dat het de straatwaarde daar is.
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#11
ja 14,90 voor grammetje is wel lekker ja :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."