Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugsteam valt verkeerde pand binnen

Drugsteam valt verkeerde pand binnen

18 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
sukkels
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drugsteam valt verkeerde pand binnen

Uitgegeven: 15 mei 2006 20:50
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 21:08
BLERICK - Het drugsteam van de politie is maandagmiddag in Blerick, gemeente Venlo, een verkeerd pand binnengevallen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. De drugsbestrijders vielen tijdens een oefening een winkel annex woonhuis aan de Steegstraat binnen in plaats van een verderop gelegen leegstaand pand.


De politie zal de schade aan het pand op haar kosten herstellen en de bewoners haar excuses aanbieden voor deze vergissing, zei een woordvoerder maandag. Op het moment van de oefening waren de bewoners niet thuis en was de winkel gesloten.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
:grin:
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#4
tuurlijk vergoeden ze dat wel even!!Wij weten wel wie dat uiteindelijk betaald :angry: , en ik denk dat die schade ook maar een fractie van de kosten is die ze maken bij zo'n inval (uurloon, risicopremie, materiaal, benzine en natuurlijk het vooronderzoek, hoewel dat dit geval misschien wel meeviel :mrgreen: )
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan is die ene praxis reclame toch niet uit de lucht gegrepen :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#6
kapitein-x zei:
Dan is die ene praxis reclame toch niet uit de lucht gegrepen :)
Klik om te vergroten...

dat zeker niet nee :P
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
JewCookie zei:
Drugsteam valt verkeerde pand binnen

Uitgegeven: 15 mei 2006 20:50
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 21:08
BLERICK - Het drugsteam van de politie is maandagmiddag in Blerick, gemeente Venlo, een verkeerd pand binnengevallen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. De drugsbestrijders vielen tijdens een oefening een winkel annex woonhuis aan de Steegstraat binnen in plaats van een verderop gelegen leegstaand pand.


De politie zal de schade aan het pand op haar kosten herstellen en de bewoners haar excuses aanbieden voor deze vergissing, zei een woordvoerder maandag. Op het moment van de oefening waren de bewoners niet thuis en was de winkel gesloten.
Klik om te vergroten...

Correctie, op de burger zn kosten.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeker weten, wat een stelletje apen zijn het ook altijd... :rolleyes:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#9
dat is alles wat die lui doen..
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#10
A.C.A.B!!! :angry: :smilingimp: :smilingimp:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
need^weed zei:
A.C.A.B!!! :angry: :smilingimp: :smilingimp:
Klik om te vergroten...
wat betekend da?
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
A.ll C.ops A.re B.astards :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
hehehe :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#14
HAP :P
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heee smeris hier zijn de boeveuhh kom es lekker hier ons piemeltje proeveee :wave: :P hekel aan politie traaajalalalaaalaa lalalala alalaaam :grin:
A
AcidWizLid
01-01-2024, 00:00
#16
euhm is'r bij deze inval wel vooronderzoek gedaan...
verkeerde huis???
moete de huisnummerkes eerst es leze voor ze binnevalle :)

ow jah al loopt de flik toch oh zo snel....
de baksteen raakt hem wel
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#17
buzzy zei:
Heee smeris hier zijn de boeveuhh kom es lekker hier ons piemeltje proeveee :wave: :P hekel aan politie traaajalalalaaalaa lalalala alalaaam :grin:
Klik om te vergroten...
hehe
W
WortelLid
01-01-2024, 00:00
#18
AcidWiz zei:
euhm is'r bij deze inval wel vooronderzoek gedaan...
verkeerde huis???
moete de huisnummerkes eerst es leze voor ze binnevalle :)

ow jah al loopt de flik toch oh zo snel....
de baksteen raakt hem wel
Klik om te vergroten...

Haha :grin:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#19
heheh

een echte vrouw draagt geen blauw

een echte vent word geen agent

etc etc :P :P :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."