#1
sukkels
)kapitein-x zei:Dan is die ene praxis reclame toch niet uit de lucht gegrepen![]()
JewCookie zei:Drugsteam valt verkeerde pand binnen
Uitgegeven: 15 mei 2006 20:50
Laatst gewijzigd: 15 mei 2006 21:08
BLERICK - Het drugsteam van de politie is maandagmiddag in Blerick, gemeente Venlo, een verkeerd pand binnengevallen. Dat meldde een woordvoerder van de politie. De drugsbestrijders vielen tijdens een oefening een winkel annex woonhuis aan de Steegstraat binnen in plaats van een verderop gelegen leegstaand pand.
De politie zal de schade aan het pand op haar kosten herstellen en de bewoners haar excuses aanbieden voor deze vergissing, zei een woordvoerder maandag. Op het moment van de oefening waren de bewoners niet thuis en was de winkel gesloten.

wat betekend da?need^weed zei:A.C.A.B!!!![]()
![]()
![]()

:P hekel aan politie traaajalalalaaalaa lalalala alalaaam hehebuzzy zei:Heee smeris hier zijn de boeveuhh kom es lekker hier ons piemeltje proeveee:P hekel aan politie traaajalalalaaalaa lalalala alalaaam
![]()
AcidWiz zei:euhm is'r bij deze inval wel vooronderzoek gedaan...
verkeerde huis???
moete de huisnummerkes eerst es leze voor ze binnevalle
ow jah al loopt de flik toch oh zo snel....
de baksteen raakt hem wel

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."