Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNieuwe drugplaag op komst

Nieuwe drugplaag op komst

69 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
BobG zei:
Waarom denken mensen dat het een nieuwe drug is? Het was in 1919 als eerst gemaakt. Dus het bestaat al bijna 100 jaar..
Klik om te vergroten...

ik wou net zeggen zelfs hitler was een meth junk d8 ik..

(aan het einde van zen leven vooral dan..)
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#2
spacekonijn zei:
achja meth valt toch ook wel weer mee denk ik , die mensen die zo verrot zijn die roken het dagelijks.
denk dat es een keertje proberen opzich nou ook weer niet heel gestoord is.
Klik om te vergroten...


Maar als je het probeert en je vindt het zo leuk dat je het nog eens wilt doen en zeg je bv. oke ik ga het nog 1 keer doen.

Na dat je het gedaan hebt,denk je : nog 1 keer zal niet kwaad kunnen zeker.
Je doet het,en hocus pocus pats je bent er verslaafdt aan.

Ik zeg niet dat het bij iedereen gaat gebeuren,maar als ik hoor dat het zo verslavend is betwijfel ik toch dat er weinig mensen na da eerste keren gaan stoppen.

:)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#3
^geld hetzelfde voor speed en xtc in principe. tuurlijk is meth iets zwaarder en verslavender maar wil gewoon ff zeggen dat je niet meteen een complete idioot bent als je het eens een keer probeert.

ooit eens gelezen dat 7% van de speed in nederland vermengt word met meth, geen bron.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#4
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Gebeurt al, op grote schaal zelfs.
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Solidius zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Gebeurt al, op grote schaal zelfs.
Klik om te vergroten...


Steken ze hier in belgie en nederland al meth in xtc pillen? :confused:
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#8
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet... Hoe zit het hier met de vrije verkoop van (psuedo)efedrine ? Als het mmoeilijk is om te bekomen, of duur (omwille van risico), dan denk ik niet dat de 'pillendraaiers' het risico gaan willen lopen (of de kost willen dragen) om efedrine in hun pillen te doen.

Is het daarentegen wél gemakkelijk te verkrijgen, dan vrees ik 't ook, omdat het duidelijk een sterk verslavend middel is, en hoe meer verslaafden, hoe beter de verkoop...
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#9
HDA zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet... Hoe zit het hier met de vrije verkoop van (psuedo)efedrine ? Als het mmoeilijk is om te bekomen, of duur (omwille van risico), dan denk ik niet dat de 'pillendraaiers' het risico gaan willen lopen (of de kost willen dragen) om efedrine in hun pillen te doen.

Is het daarentegen wél gemakkelijk te verkrijgen, dan vrees ik 't ook, omdat het duidelijk een sterk verslavend middel is, en hoe meer verslaafden, hoe beter de verkoop...
Klik om te vergroten...

Of je vind dat die pillen meth met erin(zonder dat je het weet)zo zalig dat je veel geld wilt geven voor die pillen.


:)
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#10
flash kieke zei:
HDA zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet... Hoe zit het hier met de vrije verkoop van (psuedo)efedrine ? Als het mmoeilijk is om te bekomen, of duur (omwille van risico), dan denk ik niet dat de 'pillendraaiers' het risico gaan willen lopen (of de kost willen dragen) om efedrine in hun pillen te doen.

Is het daarentegen wél gemakkelijk te verkrijgen, dan vrees ik 't ook, omdat het duidelijk een sterk verslavend middel is, en hoe meer verslaafden, hoe beter de verkoop...
Klik om te vergroten...

Of je vind dat die pillen meth met erin(zonder dat je het weet)zo zalig dat je veel geld wilt geven voor die pillen.


:)
Klik om te vergroten...

ook waar natuurlijk.
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#11
we have been using meth for years and we are normal professional people who enjoy their drugs on the weekend. an we are very suprised to read and hear about the fear of meth and therefor we would like to state that meth is not an evil drug. it does not make you go loopy, it does not make you a junkie or makes you shoot your mates. and also the myth about not being able to have sex after using it for a long period is definately untrue!! perhaps the stories about the nutters were crazy people in the first place!!
offcourse be sensible!
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
I had no reason to be over optimistic
But somehow when you smiled
I could brave bad weather
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
flash kieke zei:
Solidius zei:
flash kieke zei:
BobG zei:
Pff, doe eerst jullie research.

Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).

Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.

Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.


Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Klik om te vergroten...


Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken. :confused:


:)
Klik om te vergroten...

Gebeurt al, op grote schaal zelfs.
Klik om te vergroten...


Steken ze hier in belgie en nederland al meth in xtc pillen? :confused:
Klik om te vergroten...

MINIMAAL 90% van alle MDA pillen, en 40% van MDMA pillen die je vandaag de dag koopt bevatten sporen van speed en andere goedkope(ere) rommel.

Geloof je me niet? Koop van 3-4 dealers 1 pil en laat ze testen.
Een vriend van me (dealer) had een zooi pillen over, van alles door elkaar, en ik ben met 8 stuks naar de Jellinek gegaan om te zien wat er allemaal voor leuks tussenzat. Het grootste gedeelte bestond uit MDMA, maar in 1 zat naast MDA ook PCP én meth (was overigens wel een van de beste pillen die ik tot nu toe ingenomen heb). Van de andere 7 bevatte er 3 sporen van speed, en 2 MDA.

Ik heb er op zich niet zoveel problemen mee als een pep in zit (de pillen werken een paar uur langer, en je bent wat energieker dan met een pure MDMA pil), maar puristen die niets van pep moeten hebben kunnen beter MDMA poeder / capsules kopen.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#14
dus de meth pillen zijn al vollop in nederland.. :openmouth:
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#15
nou ik heb hier (heel toevallig in australie) die uitzendign dus ook nu bekeken. ja tuurlijk gaan ze daar de meest debiele verslaafden laten zien, afschrik propaganda toch? ja het is hier super populair en het is ook niet gezond en je hebt er inderdaad een hele narige download van. maar wij allen gebruiken hier regelmatig en echt niemand hier die zo idioot is of negen dagen wakker is! en meth is net als speed, het went snel...je blijft alleen inderdaad wel langer wakker. leuk feitje vond ik zelf dat in een of andere staat in the vs meth een "weapon of mass destruction" is...en goedkoop is het al helemaal niet hier...je betaald tussen de 200 tot 500 dollar per gram..een dure hobby dus, daar kan je dus met een uitkering niet lang van genieten.
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Icequeens zei:
je betaald tussen de 200 tot 500 dollar per gram.
Klik om te vergroten...

HAHAHAHAHHAHA echt sick, en wat mag een gram cocaïne daar ongeveer kosten?
I
IcequeenLid
01-01-2024, 00:00
#17
coke cost 300 dollar...ligt er een beetje aan waar je woont en het is echt super slecht. maar spiet kost hier ook op 200 dollar voor een gram, is base. australie heeft inderdaad hoogste druggebruik van meth/amphetamines, maar het is echt belachelijk duur. ik hou dus nu al mijn hart vast als ik weer in nederland kom wonen en over de belachelijke goedkope prijzen hoor!! en hoezo is pseudo ephedrine makkelijk te krijgen in nederland? ben erg benieuwd, hier harstikke moeilijk..i
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Icequeens zei:
coke cost 300 dollar...ligt er een beetje aan waar je woont en het is echt super slecht. maar spiet kost hier ook op 200 dollar voor een gram, is base. australie heeft inderdaad hoogste druggebruik van meth/amphetamines, maar het is echt belachelijk duur. ik hou dus nu al mijn hart vast als ik weer in nederland kom wonen en over de belachelijke goedkope prijzen hoor!! en hoezo is pseudo ephedrine makkelijk te krijgen in nederland? ben erg benieuwd, hier harstikke moeilijk..i
Klik om te vergroten...

Holy shit! :openmouth:

En sommige mensen hier maar klagen dat 50 euro voor een gram coke veel is :rolleyes:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#19
Solidius zei:
Icequeens zei:
coke cost 300 dollar...ligt er een beetje aan waar je woont en het is echt super slecht. maar spiet kost hier ook op 200 dollar voor een gram, is base. australie heeft inderdaad hoogste druggebruik van meth/amphetamines, maar het is echt belachelijk duur. ik hou dus nu al mijn hart vast als ik weer in nederland kom wonen en over de belachelijke goedkope prijzen hoor!! en hoezo is pseudo ephedrine makkelijk te krijgen in nederland? ben erg benieuwd, hier harstikke moeilijk..i
Klik om te vergroten...

Holy shit! :openmouth:

En sommige mensen hier maar klagen dat 50 euro voor een gram coke veel is :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Belachelijke prijzen, damn dat is reden genoeg om geen drugs te gebruiken.
Volgens mij zijn japan en nieuw zeeland ook ong. zo duur.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou moet niet iedereen opeens condooms vol coke proppen en het vliegtuig in stappen.. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."