#1
BobG zei:Waarom denken mensen dat het een nieuwe drug is? Het was in 1919 als eerst gemaakt. Dus het bestaat al bijna 100 jaar..
ik wou net zeggen zelfs hitler was een meth junk d8 ik..
(aan het einde van zen leven vooral dan..)
BobG zei:Waarom denken mensen dat het een nieuwe drug is? Het was in 1919 als eerst gemaakt. Dus het bestaat al bijna 100 jaar..
spacekonijn zei:achja meth valt toch ook wel weer mee denk ik , die mensen die zo verrot zijn die roken het dagelijks.
denk dat es een keertje proberen opzich nou ook weer niet heel gestoord is.
BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
Solidius zei:flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
Gebeurt al, op grote schaal zelfs.
flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
HDA zei:flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
Ik weet het niet... Hoe zit het hier met de vrije verkoop van (psuedo)efedrine ? Als het mmoeilijk is om te bekomen, of duur (omwille van risico), dan denk ik niet dat de 'pillendraaiers' het risico gaan willen lopen (of de kost willen dragen) om efedrine in hun pillen te doen.
Is het daarentegen wél gemakkelijk te verkrijgen, dan vrees ik 't ook, omdat het duidelijk een sterk verslavend middel is, en hoe meer verslaafden, hoe beter de verkoop...
flash kieke zei:HDA zei:flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
Ik weet het niet... Hoe zit het hier met de vrije verkoop van (psuedo)efedrine ? Als het mmoeilijk is om te bekomen, of duur (omwille van risico), dan denk ik niet dat de 'pillendraaiers' het risico gaan willen lopen (of de kost willen dragen) om efedrine in hun pillen te doen.
Is het daarentegen wél gemakkelijk te verkrijgen, dan vrees ik 't ook, omdat het duidelijk een sterk verslavend middel is, en hoe meer verslaafden, hoe beter de verkoop...
Of je vind dat die pillen meth met erin(zonder dat je het weet)zo zalig dat je veel geld wilt geven voor die pillen.
![]()
flash kieke zei:Solidius zei:flash kieke zei:BobG zei:Pff, doe eerst jullie research.
Meth is een beetje als cocaine(niet kwa effect maar wel kwa verslavingspatroon).
Mensen beginnen met snuiven of slikken, wat niet zo verslavend is. Totdat ze aan het roken of spuiten beginnen, dan is de kans groot dat ze verslaafd raken. Het wordt inderdaad flink opgeblazen. Ik zeg niet dat het niet slecht is. Maar je moet niet denken dat iedereen na 1 x verslaafd is, dat ligt aan de verslavingsgevoeligheid van de persoon, state of mind, wanneer het gebruikt wordt(als het in een depressie gebruikt wordt kan het gezien worden als enige middel voor geluk(wat voor een hoop drugs geld)), voorkeuren van persoon etc etc.
Je bent niet meteen verdoemt wanneer je het probeert, maar omdat je in het begin de beste ervaringen hebt en de minste slechte effecten. Ben je al verslaafd voordat de slechte effecten opkomen.
Wist je ook al dat een lage tot gemiddelde meth dosis aan kan voelen als een ecstacy pil? In amerika worden ook veel pillen gedrukt met meth erin.
In amerika gaan de meeste (poly)drugsgebruikers er al niet meer van uit dat 'ecstacy' pillen mdma bevatten.
Dan gaan we hier toch wel moeten oppassen,als het hier populair gaat worden,gaan ze der wrs ook hier in de pillen steken.![]()
![]()
Gebeurt al, op grote schaal zelfs.
Steken ze hier in belgie en nederland al meth in xtc pillen?![]()
Icequeens zei:je betaald tussen de 200 tot 500 dollar per gram.
Icequeens zei:coke cost 300 dollar...ligt er een beetje aan waar je woont en het is echt super slecht. maar spiet kost hier ook op 200 dollar voor een gram, is base. australie heeft inderdaad hoogste druggebruik van meth/amphetamines, maar het is echt belachelijk duur. ik hou dus nu al mijn hart vast als ik weer in nederland kom wonen en over de belachelijke goedkope prijzen hoor!! en hoezo is pseudo ephedrine makkelijk te krijgen in nederland? ben erg benieuwd, hier harstikke moeilijk..i

Solidius zei:Icequeens zei:coke cost 300 dollar...ligt er een beetje aan waar je woont en het is echt super slecht. maar spiet kost hier ook op 200 dollar voor een gram, is base. australie heeft inderdaad hoogste druggebruik van meth/amphetamines, maar het is echt belachelijk duur. ik hou dus nu al mijn hart vast als ik weer in nederland kom wonen en over de belachelijke goedkope prijzen hoor!! en hoezo is pseudo ephedrine makkelijk te krijgen in nederland? ben erg benieuwd, hier harstikke moeilijk..i
Holy shit!
En sommige mensen hier maar klagen dat 50 euro voor een gram coke veel is![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."