Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBedreigingen na aankondiging van 'pedofielenpartij'

Bedreigingen na aankondiging van 'pedofielenpartij'

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedreigingen na aankondiging van 'pedofielenpartij'

Uitgegeven: 6 juni 2006 12:25
Laatst gewijzigd: 6 juni 2006 12:26
RIJSWIJK - Na de aankondiging van de oprichting van de partij NVD die voortkomt uit de pedofielenbeweging, zijn er bij recreatiepark Kruininger Gors diverse bedreigingen binnengekomen.


De oprichter van de partij, de 62-jarige Ad van den Berg, verbleef tot voor kort op de camping, maar is inmiddels vertrokken, meldde dinsdag een woordvoerder van de Molecaten Groep, eigenaar van het park.


Van den Berg kwam vorige week naar buiten met het plan om een partij op te richten die streeft naar legalisatie van kinderporno en naar seks tussen volwassenen en kinderen. "Mensen op en buiten het park hebben gereageerd. Daar zaten ernstige bedreigingen tussen aan het adres van de camping", aldus de woordvoerder. "Maar we begrijpen de commotie en de emoties wel."
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#2
was te voorspellen.. :openmouth:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsjah...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#4
hij woonde op een camping?! :confused:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#5
viezerik bah!
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#6
jech,
vies mannetje, in zn kampertje beetje kindertjes filmen en aflebberen. Van mij mogen ze doorgaan met die dreigementen, totdat ie er dood bij neervalt
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SpacingBen zei:
hij woonde op een camping?! :confused:
Klik om te vergroten...

Das natuurlijk DE ideale plek voor zo'n perverseling.

Als waarschuwing zouden ze overal foto's van hem en zn kornuiten op moeten hangen.


Alleen dat hoofd al! brrrrr
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
jech..
zie al helemaal voor me hoe die met zn bekkie al die kindertjes op peuzelt :openmouth: :( :angry:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gatver Minn
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
caatje zei:
Gatver Minn
Klik om te vergroten...

hihihih
verkeerde gedachtes bij je opgeroepen?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je schrijft t zo dat ik ongewild voor me zie. iewww
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#12
caatje zei:
Je schrijft t zo dat ik ongewild voor me zie. iewww
Klik om te vergroten...

Doe er wat mee zou ik zeggen, open een internet site waarop je die partij zwart maakt :)
Ik zou niet weten hoe t moet, :confused:
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#13
minn zei:
jech,
vies mannetje, in zn kampertje beetje kindertjes filmen en aflebberen. Van mij mogen ze doorgaan met die dreigementen, totdat ie er dood bij neervalt
Klik om te vergroten...

van mij wel meer dan alleen dreigen..
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#14
JewCookie zei:
minn zei:
jech,
vies mannetje, in zn kampertje beetje kindertjes filmen en aflebberen. Van mij mogen ze doorgaan met die dreigementen, totdat ie er dood bij neervalt
Klik om te vergroten...

van mij wel meer dan alleen dreigen..
Klik om te vergroten...

Kom we gaan m dood bedreigen :grin: :wink:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
minn zei:
caatje zei:
Je schrijft t zo dat ik ongewild voor me zie. iewww
Klik om te vergroten...

Doe er wat mee zou ik zeggen, open een internet site waarop je die partij zwart maakt :)
Ik zou niet weten hoe t moet, :confused:
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar zwart maken doe ik ze wel in mn omgeving. Zodra ik weet waar ik me aan kan sluiten tegen die partij zal ik me direct aanmelden als actief lid. geen probleem
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#16
caatje zei:
minn zei:
caatje zei:
Je schrijft t zo dat ik ongewild voor me zie. iewww
Klik om te vergroten...

Doe er wat mee zou ik zeggen, open een internet site waarop je die partij zwart maakt :)
Ik zou niet weten hoe t moet, :confused:
Klik om te vergroten...
Ik ook niet, maar zwart maken doe ik ze wel in mn omgeving. Zodra ik weet waar ik me aan kan sluiten tegen die partij zal ik me direct aanmelden als actief lid. geen probleem
Klik om te vergroten...

Heel goed :grin:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#17

[/quote]

is dat die man ofwat die dat legaal wil maken ????
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#18
schranziewanzie zei:
Klik om te vergroten...

is dat die man ofwat die dat legaal wil maken ????[/quote]
ja dat is m..
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mag ook wel eens naar de tandarts.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#20
c&m zei:
hij schijnt dus 5 km van mijn huis vandaan te zitten (camping het gors) hij schijnt daar nu niet meer te mogen komen en dat hij weggejaagd is ,heel dat weekend zijn er meerdere "aanvallen "gepleegt op zijn caravan/huisje (jammer dat ie er niet was )
maar die caming ligt naast mijn stal waar mijn paardje staat grrr gruwlijk dichtbij .......van zoiets krijg je gewoon moordneigingen !!
en dan mag je je het hef niet in eigen hand nemen ?????

1 ding is zeker ,als er iemand maar dan ook iemand aan mijn kinderen zit ,die hang ik persoonlijk op .....dan maar 1 jaar zitten .....
Klik om te vergroten...

:openmouth:
Zo dan zou je even schrikken als je hoort van zo'n godganselijke viezerik vlak bij je paardje staat... Lekker dan..
Van mij mag je het hef in eigen handen nemen hoor :grin: En laat dat hef dan net een jachgeweer zijn ofzo :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."