#1
Jammer dat het zo is gelopen, het is verder helemaal afgelast hoorde ik net.
caatje zei:Play_bunny zei:De organisatie is echt heel erg naief geweest. Ze hadden kunnen verwachten dat dit weer te warm is en dat er zich dit soort situatie konden voordoen.
Deze mensen hadden helemaal niet mogen overlijden.
Echt heel erg.
Mensen hebben toch ook zelf een verantwoording vind ik. Zojuist bij sbs 6 nieuws werd aan gegeven dat alle posten voor hulp 100% bezet werden door hulpgevende organisatie's. Wat hadden ze nog meer kunnen doen? De situatie/warmte werd ook pas smiddags om 12u kritiek.
En bij Man bijt hond (ned 1) zei een vrouw; laat ze t alsjeblieft niet inkorten de aankomende dagen, kheb heerlijk gelopen. En nog veel mensen die het als niet vervelend hebben ervaren. Goed drinken en zout eten hoorde je veel als tips van de lopers zelf.
Zo'n verhaal heeft altijd 2 kanten vind ik. Was dit vandaag niet gebeurd had je er niemand over gehoord. Het is erg triest dat het is gebeurd maar ik denk niet dat het de organisatie aan te rekenen is.

true thatHaze zei:lekker nutteloos, doodgaan tijdens iets nutteloos,
Play_bunny zei:De organisatie is echt heel erg naief geweest. Ze hadden kunnen verwachten dat dit weer te warm is en dat er zich dit soort situatie konden voordoen.
Deze mensen hadden helemaal niet mogen overlijden.
Echt heel erg.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."