Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDronken Duitser geeft 1530 euro weg op straat

Dronken Duitser geeft 1530 euro weg op straat

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dronken duitsers zijn gaaf, bij voorbaat. :beer: Dat heb ik op wacken wel meegemaakt, hehe.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens 100 euro aangeboden gekregen van een oud vrouwtje.. ik zat op een bankje.. gewoon :confused: en da oud vrouwtje zei zo ocharme kind toch :confused: en die duwde zo'n 100 euro in m'n hand :confused: kheb da wel teruggeven hoor :confused: kweet nog altijd nie waarom ze dat deed :confused: ik zie er nochtans niet zo arm en hulpeloos uit :rolleyes:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tsja, het ligt echt niet aan mij, er gebeuren mooie maar vreemde dingen op deze wereld...

En de politie heeft zijn goede bedoelingen ook weer eens kunnen laten zien :)

Een duitse burger die vrijgevig is, en een duitse autoriteit die geen misbruik maakt van de ''zwakheid'' van burgers, maar deze zelfs opvangt wanneer hij/zij bezig is met een misdaad... (openbare dronkenschap...)

Geweldig, alweer een gebeurtenis met 2 vliegen in 1 klap!

Het gaat helemaal goed komen op deze aarde :sunglasses:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wel ziek hoor.

Als je dronken bent en je geeft al je geld iedere dag uit in een gokautomaat, dan zal er nooit een Waut een stokje voor komen steken... maar als je het op straat weggeeft aan vreemden wordt het vastgehouden :confused:
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geld genoeg

Een dronken Duitser heeft dinsdag in Darmstadt geld uitgedeeld aan voorbijgangers. Hij zat op een bankje voor de bank waar hij zojuist dertienduizend euro van zijn rekening had gehaald. Het geld zat in zijn zakken en in plastic tassen en sommige bankbiljetten waaiden weg. Gearriveerde agenten namen de 63-jarige terug de bank in en telden het geld. De man bleek 1.505 euro te hebben weggegeven aan vreemden, maar zei dit geen probleem te vinden "omdat hij toch genoeg had". De agenten beslisten niettemin de rest van het geld bij zich te houden totdat de man weer nuchter was.

Beetje flauw dat de staat mag bepalen hoeveel je weggeeft als je dronken bent...
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#6
hahaha die man bied ik nog eens graag een drankje aan
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Of 10...

Wie goed doet, goed ontmoet he :P
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
mijn beste vriend :beer:
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Trrjllaalalalalaaaaa euhhhh pinnetje makééé uhmm tikkie tikkie 13.000 jjuurooo ddzzhhuhhhh ddzzankjuhh well bitte schön :wave: :P
w
wiet busjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
waarom kom ik nooit zulke mensen tegen op straat :P
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#11
WAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER BESTAAN GOEIE DUITSERS ????!!!!!!!!

Raar
D
DagsLid
01-01-2024, 00:00
#12
jah gek he, tussen die 83+ miljoen duitsers zit een goeie :mrgreen:

ik vin duitsers over het algemeen vet chill trouwens

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."