#1
Dronken duitsers zijn gaaf, bij voorbaat.
Dat heb ik op wacken wel meegemaakt, hehe.
Dat heb ik op wacken wel meegemaakt, hehe.
Dat heb ik op wacken wel meegemaakt, hehe.

:P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."