Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoffieprijs op WOEKERniveaus

Koffieprijs op WOEKERniveaus

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Koffieprijs op hoogste niveau in zeven jaar

Uitgegeven: 22 augustus 2006 17:27
Laatst gewijzigd: 22 augustus 2006 17:27
LONDEN - De prijs van koffie is dinsdag op de termijnmarkt in Londen op het hoogste niveau in meer dan zeven jaar beland. Dit komt vooral door een lage productie in Vietnam, een van de belangrijkste leveranciers van de koffiemarkt.

In Londen werd voor robusta-koffie voor levering in november 1586 dollar per ton betaald, een piek die voor het laatst in mei 1999 was gezien. De prijs van koffie van robusta-kwaliteit, die veel wordt gebruikt in oploskoffie, is in een jaar tijd al bijna verdubbeld.

De koffieproductie in Vietnam wordt geteisterd door hevige regenval, zo meldde de internationale koffieorganisatie dinsdag.



Tuurlijk, regenval. Volgens mij begint de derde wereld een beetje gierig te worden. 1586 per ton, stelletje afzetters. Ik eet voorlopig in ieder geval geen rijst meer: boycot Vietnam !!
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ach, ik kocht mn koffie toch al niet in de UK.
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik drink toch geen koffie
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is dat niet alleen maar goed ?

worden ze niet meer uitgezogen door de westerse wereld
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom boycot Vietnam :?
Denk niet dat hun de prijs betalen voor de koffie, maar dat doet de markt zelf. Vraag en aanbod, daar draait het om.

Enne Vietnam is geen 3e wereld land..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."