Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGedag zeggen kan gevaarlijk zijn

Gedag zeggen kan gevaarlijk zijn

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
De 28-jarige Dwayne Buckle zal voorlopig zijn beleefdheidsnormen aanpassen. Toen hij voor een bioscoop stond en een groepje jongedames langs zag lopen zei hij vriendelijk gedag tegen één van de meiden. Waarop de groep, variërend in leeftijd van 18 tot 31 jaar, ruzie begon te maken. Toen hij door één in het gezicht werd gespuugd gaf hij haar een koekje van eigen deeg. Op dat moment sloegen de stoppen door bij de groep en vielen ze Buckle aan. Niet alleen slaan en krabben was genoeg, hij kreeg ook nog een messteek in de buik. De dames konden vlot worden aangehouden en zijn in staat van beschuldiging gesteld wegens bendevorming, verboden wapenbezit en poging tot doodslag. Een moeder van één van de leden van de bende reageerde ongelovig, haar dochter zou een kalm meisje zijn en al in tranen uitbarsten als er tegen haar geschreeuwd wordt.

Bron
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#2
Is hallo het enige wat gezegt is door die jongen?
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Terecht! Je zegt toch geen gedag tegen hulpeloze meisjes!
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dallandra zei:
t ligt maar net aan de toon waarop iemand gedag zegt..
Klik om te vergroten...

Ja idd, kdenk niet dat hij op een gewone manier goeiendag gezegd heeft, want dan zou dat wel wat overdreven zijn eh :confused:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#5
t ligt maar net aan de toon waarop iemand gedag zegt..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
dallandra zei:
t ligt maar net aan de toon waarop iemand gedag zegt..
Klik om te vergroten...

???

De toon waarop iemand gedag zegt?

Kutmensen tegenwoordig...
Die kerel zei waarschijnlijk gewoon gedag tegen die dames. Ik zeg ook steeds vaker gedag tegen willekeurige mensen op straat. Je ziet ook wel dat sommige mensen je dom aankijken, maar ik hoop dat ik niet in elkaar geslagen wordt... (vooral ouderen vinden het fijn om een 'goeiedag' te horen als ze langslopen als ik weer buiten ben, of over straat loop. Normaal kijken ze recht voor zich bij een jongen zoals ik, omdat ze bang zijn om een 'wat moet je nou' te krijgen)

Maak mensen blij met een glimlach, het zijn dekleine dingen die helpen :grin:
d
dallandraLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxicated zei:
dallandra zei:
t ligt maar net aan de toon waarop iemand gedag zegt..
Klik om te vergroten...

???

De toon waarop iemand gedag zegt?

Kutmensen tegenwoordig...
Die kerel zei waarschijnlijk gewoon gedag tegen die dames. Ik zeg ook steeds vaker gedag tegen willekeurige mensen op straat. Je ziet ook wel dat sommige mensen je dom aankijken, maar ik hoop dat ik niet in elkaar geslagen wordt... (vooral ouderen vinden het fijn om een 'goeiedag' te horen als ze langslopen als ik weer buiten ben, of over straat loop. Normaal kijken ze recht voor zich bij een jongen zoals ik, omdat ze bang zijn om een 'wat moet je nou' te krijgen)

Maak mensen blij met een glimlach, het zijn dekleine dingen die helpen :grin:
Klik om te vergroten...

als je een meisje was wist je wel wat ik bedoelde.
ik doelde op de geile manier waarop bv bouwvakkers je gedag zeggen.'
niet dat ik ze dan meteen in elkaar zou trappen overigens..
maar ik kan wel begrijpen dat sommige meiden dit een x zat worden(niet arrogant bedoeld)
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Intoxicated zei:
Kutmensen tegenwoordig...
Die kerel zei waarschijnlijk gewoon gedag tegen die dames. Ik zeg ook steeds vaker gedag tegen willekeurige mensen op straat. Je ziet ook wel dat sommige mensen je dom aankijken, maar ik hoop dat ik niet in elkaar geslagen wordt... (vooral ouderen vinden het fijn om een 'goeiedag' te horen als ze langslopen als ik weer buiten ben, of over straat loop. Normaal kijken ze recht voor zich bij een jongen zoals ik, omdat ze bang zijn om een 'wat moet je nou' te krijgen)

Maak mensen blij met een glimlach, het zijn dekleine dingen die helpen :grin:
Klik om te vergroten...

Het klopt wel wat je zegt. Kijk maar hoeveel mensen er glimlachen als jij zelf glimlacht.

Het moet toch gewoon kunnen om iemand gedag te zeggen zonder dat je gelijk een slag om je hoofd krijgt (om het zo ff uit te drukken).?
Waar gaat het heen tegenwoordig?
Je kan nergens meer wat van zeggen, je kan niet meer vriendelijk zijn. Het wordt haast verstandiger om in een soort van isolement te gaan leven als je buiten op straat loopt. Voor je het weet heb je tenslotte een slag om je hoofd te pakken of lig je tussen 6 plankjes.
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Intoxicated zei:
dallandra zei:
t ligt maar net aan de toon waarop iemand gedag zegt..
Klik om te vergroten...

???

De toon waarop iemand gedag zegt?

Kutmensen tegenwoordig...
Die kerel zei waarschijnlijk gewoon gedag tegen die dames. Ik zeg ook steeds vaker gedag tegen willekeurige mensen op straat. Je ziet ook wel dat sommige mensen je dom aankijken, maar ik hoop dat ik niet in elkaar geslagen wordt... (vooral ouderen vinden het fijn om een 'goeiedag' te horen als ze langslopen als ik weer buiten ben, of over straat loop. Normaal kijken ze recht voor zich bij een jongen zoals ik, omdat ze bang zijn om een 'wat moet je nou' te krijgen)

Maak mensen blij met een glimlach, het zijn dekleine dingen die helpen :grin:
Klik om te vergroten...
Ouderen? Die zeggen niet eens wat terug, het tuig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."