#1
LIMA - Op de luchthaven van de Peruaanse hoofdstad Lima zijn dit jaar tot dusver 29 Nederlanders met drugs opgepakt.
De politie heeft in 2006 in totaal al 259 personen aangehouden die drugs wilden smokkelen, aldus de autoriteiten zaterdag. De politie nam daarbij 932,5 kilo cocaïne en 100 kilo heroïne in beslag.
In 2005 werden 310 drugskoeriers op de luchthaven van Lima gearresteerd.
bron
Ik kan echt niet begrijpen dat er mensen zijn die smokkelen. En al helemaal niet naar van die wazige landen. Al zit je tot over je oren in de shit, de shit van in een buitenlandse gevangenis zitten lijkt me 100x zo erg.