#1
Net goed, stel debielen.
Ik verbaasde me al dat het allemaal zomaar kan in Nederland. En ik hoop dat die lui nu overal in de wijken weg getreiterd worden. En het hun leven flink zuur gemaakt wordt. Dat verdienen ze.
Ik zou zo´n figuur niet naast me willen hebben wonen.
Ik verbaasde me al dat het allemaal zomaar kan in Nederland. En ik hoop dat die lui nu overal in de wijken weg getreiterd worden. En het hun leven flink zuur gemaakt wordt. Dat verdienen ze.
Ik zou zo´n figuur niet naast me willen hebben wonen.