Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPedopartij' doet definitief niet mee aan verkiezingen

Pedopartij' doet definitief niet mee aan verkiezingen

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Net goed, stel debielen.
Ik verbaasde me al dat het allemaal zomaar kan in Nederland. En ik hoop dat die lui nu overal in de wijken weg getreiterd worden. En het hun leven flink zuur gemaakt wordt. Dat verdienen ze.
Ik zou zo´n figuur niet naast me willen hebben wonen.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
LEIDEN - De Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), die in de volksmond 'pedofielenpartij' is gaan heten, doet definitief niet mee aan de Tweede Kamerverkiezingen van 22 november. De partij heeft de daarvoor benodigde handtekeningen niet bij elkaar gekregen, maakte de partij maandagavond bekend.

PNVD-secretaris Norbert de Jonge had vorige week al laten weten niet te verwachten mee te doen.

De PNVD bestrijdt onder meer het verbod op seks met minderjarigen en vindt dat kinderporno niet langer strafbaar moet zijn. De oprichting van de partij leidde eerder dit jaar tot veel ophef, zelfs in het buitenland. Hoeveel handtekeningen ze tot dusver precies heeft verzameld, is onduidelijk.
Klik om te vergroten...

Kijk eens aan, geen poot aan de grond!! Wie zei toch ook weer dat ze waarschijnlijk best die benodigde 570 handtekenigen bij elkaar geschraapt zouden krijgen? Mis, ze hebben het mooi niet voor elkaar gekregen.

bron
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jammer, ik had ze graag een zetel gegund, had het wel willen zien. Met één zetel komen ze toch nergens, en je kunt eens flink lachen wat ik op het moment wel mis in de politiek.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou, ik moet daar niet om lachen hoor. Om een stel pedofielen.
Net als zo´n feestpartij ofzo, dat zou ik wel weer lachen vinden, voor de verandering.
Zulke zou ik weleens in een serieus debat willen zien.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Héhé.
Ik voel me weer veilig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."