Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCocaïne gevonden bij D66

Cocaïne gevonden bij D66

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#1
damn, i'm listening to radioooo americaaaa
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er moet meer drugs worden gebruikt in de politiek. Misschien krijgen ze dan wel een beter inzicht in hoe het wel moet. Zonder LSD zou de DNA structuur nooit zo zijn bedacht :grin:
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uitgegeven: 30 november 2006 18:38
Laatst gewijzigd: 30 november 2006 20:51

AMSTERDAM - Bij de Tweede Kamerfractie van D66 in Den Haag is op het damestoilet coke gevonden. Dit meldt CampusTV, dat een onderzoek deed naar sporen van cocaïne in het Kamergebouw.

Uit de coketest van CampusTV bleek het damestoilet bij de fractie van D66 cokesporen te bevatten. De test bestond uit het halen van een doekje met substantie over elementen in de toilet. Zodra het doekje blauw wordt, is dit een indicatie van de aanwezigheid van coke. Volgens de producent van de test is de test 99,5 procent betrouwbaar.

In een reactie liet D66-Kamerlid Fatma Koser Kaya weten onschuldig te zijn. Volgens de persvoorlichter van D66 gaat het niet om wc's van D66, maar om algemene wc's die ook gebruikt worden door de fracties van SP en SGP en door kopieermedewerkers.
Klik om te vergroten...

Bron
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hehehe.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een reactie liet D66-Kamerlid Fatma Koser Kaya weten onschuldig te zijn
Klik om te vergroten...

Jaja degene die het eerste begint te roepen...
Da´s net als wanneer er iemand een scheet laat in een groep mensen, die roept ook als eerste: bah wat stinkt het hier. :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Omdat het lachen is om die mensen te betrappen of omdat je coke cravings hebt en je denkt dat je daar het het makkelijkst kan vinden?
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#7
had ik dus D66 moeten stemmen! :wink:


maar vind het niet raar hoor, overal word drugs gebruikt, dus ook in de politiek!
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#8
wtf is campus tv
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is een TV zender van de CAMPUS, weet je wel, school enzo.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
Waarom zou je ingods naam op coke zoeken in de tweede kamer
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#11
SGP zal hoogstwaarschijnlijk geen gebruik maken van 't damestoilet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."