Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums145 Kilo heroïne gevonden in Rotterdam

145 Kilo heroïne gevonden in Rotterdam

11 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja maar dan had ik het over in 1 keer alle 145 kg verkopen.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#2
De Nationale Recherche heeft afgelopen vrijdag in een kelderbox in Rotterdam maar liefst 145 kilo heroïne aangetroffen. De partij was verdeeld in 289 pakjes van een pond per stuk. De pakketjes zaten in koffers, kartonnen dozen en plastic tassen.

Er zijn drie Turkse mannen (27, 40 en 45 jaar) aangehouden in verband met de vondst van de partij harddrugs. Ook legde de recherche beslag op ruim 120.000 euro aan contanten alsmede een vuurwapen.

De drugs zijn vermoedelijk een week geleden naar Nederland gesmokkeld. De verdachten zouden de drugs in kleinere partijen hebben willen doorverkopen.

:openmouth: Best veel..

voor hoeveel zou zo'n partij in een keer weggaan? 7.5 euro per gram dan ofzo? Even rekenen..

145*7.5*1000 = 1.0875 miljoen euro. Best veel dus.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#3
'Gevonden' lol. :openmouth:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#4
GewoonVOL zei:
'Gevonden' lol. :openmouth:
Klik om te vergroten...
hmm zou zoiets ook best wel eens willen "vinden" gelijk doorverkopen en maar op vakantie gaan :grin:
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo nou daar zou je heel wat urtjes lol van kunne hebben. Dagen maanden jaren...
Maar ja het is altijd de vraag en die blijf ik stellen waar verkoop je die troep toch aan :confused:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Junks? Dealers die op iets lager niveau dealen?
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#7
zommes zei:
7,5 p/gram is wel heel weinig...
Klik om te vergroten...

Ik bied 8.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
zulke grote hoeveelheden worden vaak aan dealers verkocht, welke het zelf ook weer doorverkopen aan andere dealers etc.. een groothandel zeg maar :P
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dat is balen voor de turkse maffia. Komt uit turkije voor de verkoop in kilo's of ponden. Grotendeels zou wel naar Duitsland gaan aangezien Rotterdam een betere haven heeft voor binnenkomst loopt dat zo. € 7,50 is echt te weinig voor pure hero. Straatrommel is misschien 20 tot 40%. Was trouwens € 120.700 inbeslaggenomen.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#10
€ 7,50 :openmouth:
had dat eerder gezecht dat wil ik bes betalen
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
shit joh, mijn garage is los gebroken en mijn stash is weg :(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
7,5 p/gram is wel heel weinig...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."