Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsInternationale drugsactie

Internationale drugsactie

11 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#1
allemaal bullshit, drugs zou moeten verboden worden ONDER DE 18 JAAR, vanaf 18 ben je toch volwassen en normaal in staat om zelf te kiezen wat je met uw eigen lichaam doet, wat gaan zij nou gaan lullen over zo'n dingen, bemoeials
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aanhoudingen bij internationale drugsactie

AMSTERDAM - Opsporingsdiensten van Nederland, België, Luxemburg en Frankrijk hebben vrijdag en zaterdag gezamenlijk een internationale actie gehouden tegen drugshandel en drugstoerisme. Tijdens de actie, die de naam Etoile draagt, zijn onder andere 5000 xtc-tabletten en honderden grammen softdrugs in beslag genomen. In totaal zijn 321 personen betrapt op drugsbezit.

De actie van vrijdag startte rond 13:00 uur en duurde in Nederland tot zaterdagmorgen 03:30 uur. De controles concentreerden zich in de vier deelnemende landen op de vervoersassen Rotterdam-Parijs en Maastricht-Luik-Luxemburg-Metz. De controles werden uitgevoerd op snelwegen en provinciale wegen maar ook in treinen en in de politie bekende drugspanden.

------
Valt nog wel mee wat ze gevonden hebben.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ze zijn wel lekker bezig de laatste tijd, zijn er geen boeven meer of vinden ze dit toch interessanter als verkrachtingen, mishandelingen of zelf moordpartijen...? :rolleyes:
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Daar heb je wel gelijk in. Je hoort het de laatste maand steeds vaker.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Play_bunny zei:
Daar heb je wel gelijk in. Je hoort het de laatste maand steeds vaker.
Klik om te vergroten...

Komt ook voor een deel omdat het aantal actief postende mensen aanzienlijk toegenomen is. Ben er zelf daarentegen minder, kan ook dat het daarom meer opvalt.. Achja, en er zijn nog zoveel andere mogelijkheden.. :P
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#6
kvint het dom, zouden beter eens een internationale anti-geweld campagne doen, al die boelzoekers altijd...
of keer iets tegen diefstal of moorden ofzo ? of zijn drugs dan zoveel erger?
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Moord en diefstal zijn vaak inherent aan drugs. Nog veel te vaak worden er mensen beroofd om de drugs te kunnen bekostigen. Door deze aktie komt er minder drugs op straat en zullen sommige mensen minder snel in aanraking kunnen komen met bijvoorbeeld crack of zo en doordoor minder verslaafde.

In Duitsland is een periode geweest dat er veel hero op de markt kwam met alle gevolgen van dien. Criminaliteit steeg en tevens het aantal verslaafde.

Daarnaast zorgt de Europese eenwording ervoor dat bepaalde instellingen beter samen kunnen werken en grote akties kunnen opzetten.

Eigenlijk is het wel goed zulke akties anders wordt het misschien 1 grote chaos.
J
JewCookieLid
01-01-2024, 00:00
#8
davie zei:
Moord en diefstal zijn vaak inherent aan drugs. Nog veel te vaak worden er mensen beroofd om de drugs te kunnen bekostigen. Door deze aktie komt er minder drugs op straat en zullen sommige mensen minder snel in aanraking kunnen komen met bijvoorbeeld crack of zo en doordoor minder verslaafde.

In Duitsland is een periode geweest dat er veel hero op de markt kwam met alle gevolgen van dien. Criminaliteit steeg en tevens het aantal verslaafde.

Daarnaast zorgt de Europese eenwording ervoor dat bepaalde instellingen beter samen kunnen werken en grote akties kunnen opzetten.

Eigenlijk is het wel goed zulke akties anders wordt het misschien 1 grote chaos.
Klik om te vergroten...

Zoek dan een beetje selectief naar dure verslavende middelen, softdrugs en pillen word niet vaak voor gestolen, mishandeld of vermoord.. :wave:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Daarom dat er in Eindhoven zoveel politie was op vrijdag :) .
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#10
is altijd veel politie als je ze NIET nodig hebt...
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#11
tegen de politie zelf heb ik niks op tegen, die doen gewoon niets meer als hun werk. (ge hebt der natuurlijk wel eikels tussen zitten maar dat is met alles zo.)
die krijgen hun orders en die moeten die opvolgen.
je kan het niet ontkennen het drugsprobleem word erger en erger en zorgt ook voor problemen.
maar en het is echt een ZEER GROTE MAAR en dan mag iedereen zeggen wa dat ze wil, alcohol zorgt voor veeeeellll grotere problemen dan eender welke drugs dan ook.
als je alcohol op hebt ben je letterlijk tot alles in staat, en waar veel alcohol gezopen word zijn zowiezo problemen
D
DjTripsLid
01-01-2024, 00:00
#12
feit...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."