#1
allemaal bullshit, drugs zou moeten verboden worden ONDER DE 18 JAAR, vanaf 18 ben je toch volwassen en normaal in staat om zelf te kiezen wat je met uw eigen lichaam doet, wat gaan zij nou gaan lullen over zo'n dingen, bemoeials

Play_bunny zei:Daar heb je wel gelijk in. Je hoort het de laatste maand steeds vaker.
davie zei:Moord en diefstal zijn vaak inherent aan drugs. Nog veel te vaak worden er mensen beroofd om de drugs te kunnen bekostigen. Door deze aktie komt er minder drugs op straat en zullen sommige mensen minder snel in aanraking kunnen komen met bijvoorbeeld crack of zo en doordoor minder verslaafde.
In Duitsland is een periode geweest dat er veel hero op de markt kwam met alle gevolgen van dien. Criminaliteit steeg en tevens het aantal verslaafde.
Daarnaast zorgt de Europese eenwording ervoor dat bepaalde instellingen beter samen kunnen werken en grote akties kunnen opzetten.
Eigenlijk is het wel goed zulke akties anders wordt het misschien 1 grote chaos.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."