#1
Denny Landzaat aangeklaagd wegens mishandeling
Gepubliceerd op 20-02-07 om 07:59 door Michael Vermeulen
Het Algemeen Dagblad weet vandaag te melden dat een 26-jarige vrouw in Amsterdam aangifte tegen Denny Landzaat heeft gedaan. Landzaat zou de vrouw afgelopen zaterdag in een Amsterdamse coctailbar hebben mishandeld.
De vrouw kreeg ruzie met de vriendin van de Wigan-middenvelder. "Ik werd van achteren aan mijn haren getrokken, door de zaak gesleurd en met mijn hoofd op een tafel geslagen. Nadat ik me had losgerukt, heeft hij me nog twee keer vastgepakt. Hij riep: ik ga je pakken", beweerde de vrouw.
Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.
Hopelijk zijn er geen grote az fans hier maar ik moet je melden dat het gedrag van D.Landzaat totaal ongepast was om maar niet te spreken van zijn vriendin!
het lijkt wel haast alsof |BN ers zich boven gewone stervelingen mogen plaatsen qua gedrag!
En dan nog de pijnlijke berichtjes op ad.nl te lezen dat de dame in kwestie op het geld van deze zielige gast uit was~!
Tuurlijk snap ik wel dat je als buitenstaander nergens van weet en dat je af gaat op wat het meest logisch lijkt maar ik kan je wel zeggen dat ik het met de dame in kwestie eens ben dat je niet zomaar om mag gaan met mensen en zij is dan ook niet degene die de pers heeft gebeld en ja ze heeft aangifte gedaan om dat ze echt gehavend thuis kwam bij....MIJ!
Ze is mijjn zus en alles behalve een golddigger , ze is wel iemand die als ze zich bedreigd voelt van zich afslaat!
Z|e heeft tegen iemand gezegd dat ie niet zo moest dringen en zij ( vriendin van badboy D) heeft haar toen voor alles en nog wat uitgemaakt en maakte en dreigende sla beweging~!
ik vind het dus een slechte zaak dat sommige mensen zich boven anderen stellen!
jammer , liefs nicole
Gepubliceerd op 20-02-07 om 07:59 door Michael Vermeulen
Het Algemeen Dagblad weet vandaag te melden dat een 26-jarige vrouw in Amsterdam aangifte tegen Denny Landzaat heeft gedaan. Landzaat zou de vrouw afgelopen zaterdag in een Amsterdamse coctailbar hebben mishandeld.
De vrouw kreeg ruzie met de vriendin van de Wigan-middenvelder. "Ik werd van achteren aan mijn haren getrokken, door de zaak gesleurd en met mijn hoofd op een tafel geslagen. Nadat ik me had losgerukt, heeft hij me nog twee keer vastgepakt. Hij riep: ik ga je pakken", beweerde de vrouw.
Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.
Hopelijk zijn er geen grote az fans hier maar ik moet je melden dat het gedrag van D.Landzaat totaal ongepast was om maar niet te spreken van zijn vriendin!
het lijkt wel haast alsof |BN ers zich boven gewone stervelingen mogen plaatsen qua gedrag!
En dan nog de pijnlijke berichtjes op ad.nl te lezen dat de dame in kwestie op het geld van deze zielige gast uit was~!
Tuurlijk snap ik wel dat je als buitenstaander nergens van weet en dat je af gaat op wat het meest logisch lijkt maar ik kan je wel zeggen dat ik het met de dame in kwestie eens ben dat je niet zomaar om mag gaan met mensen en zij is dan ook niet degene die de pers heeft gebeld en ja ze heeft aangifte gedaan om dat ze echt gehavend thuis kwam bij....MIJ!
Ze is mijjn zus en alles behalve een golddigger , ze is wel iemand die als ze zich bedreigd voelt van zich afslaat!
Z|e heeft tegen iemand gezegd dat ie niet zo moest dringen en zij ( vriendin van badboy D) heeft haar toen voor alles en nog wat uitgemaakt en maakte en dreigende sla beweging~!
ik vind het dus een slechte zaak dat sommige mensen zich boven anderen stellen!
jammer , liefs nicole