Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLandzaat mishandeld Amsterdamse

Landzaat mishandeld Amsterdamse

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Denny Landzaat aangeklaagd wegens mishandeling
Gepubliceerd op 20-02-07 om 07:59 door Michael Vermeulen
Het Algemeen Dagblad weet vandaag te melden dat een 26-jarige vrouw in Amsterdam aangifte tegen Denny Landzaat heeft gedaan. Landzaat zou de vrouw afgelopen zaterdag in een Amsterdamse coctailbar hebben mishandeld.

De vrouw kreeg ruzie met de vriendin van de Wigan-middenvelder. "Ik werd van achteren aan mijn haren getrokken, door de zaak gesleurd en met mijn hoofd op een tafel geslagen. Nadat ik me had losgerukt, heeft hij me nog twee keer vastgepakt. Hij riep: ik ga je pakken", beweerde de vrouw.

Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.


Hopelijk zijn er geen grote az fans hier maar ik moet je melden dat het gedrag van D.Landzaat totaal ongepast was om maar niet te spreken van zijn vriendin!
het lijkt wel haast alsof |BN ers zich boven gewone stervelingen mogen plaatsen qua gedrag!
En dan nog de pijnlijke berichtjes op ad.nl te lezen dat de dame in kwestie op het geld van deze zielige gast uit was~!
Tuurlijk snap ik wel dat je als buitenstaander nergens van weet en dat je af gaat op wat het meest logisch lijkt maar ik kan je wel zeggen dat ik het met de dame in kwestie eens ben dat je niet zomaar om mag gaan met mensen en zij is dan ook niet degene die de pers heeft gebeld en ja ze heeft aangifte gedaan om dat ze echt gehavend thuis kwam bij....MIJ!

Ze is mijjn zus en alles behalve een golddigger , ze is wel iemand die als ze zich bedreigd voelt van zich afslaat!
Z|e heeft tegen iemand gezegd dat ie niet zo moest dringen en zij ( vriendin van badboy D) heeft haar toen voor alles en nog wat uitgemaakt en maakte en dreigende sla beweging~!

ik vind het dus een slechte zaak dat sommige mensen zich boven anderen stellen!

jammer , liefs nicole
S
SolidiusLid
01-01-2024, 00:00
#2
pasquali zei:
ik vind het dus een slechte zaak
Klik om te vergroten...

En ik vind Landzaat een slechte voetballer. Hij kan blijkbaar beter pimp worden ofzo.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#3
:rockband:

hehe!

Ik volg zowiezo geen voetbal maar als solidius het zegt...! :)
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
het wijf is waarschijnlijk gewoon op geld uit.
h
hersenspinselLid
01-01-2024, 00:00
#5
het lijkt wel haast alsof |BN ers zich boven gewone stervelingen mogen plaatsen qua gedrag!
Klik om te vergroten...

waar slaat dit op? :confused:
volgens mij komen dergelijke opstootjes overal en op elk moment van de dag voor, en dan zijn het niet altijd ''BN'ers'' die er bij betrokken zijn, slaat dus nergens op.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#6
nou sterkte ermee he :)

wss trekt je zus aan het kortste eind
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#7
Landzaat :')

Pasquali's zus :')

PSV kampioen :(
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#8
hersenspinsel zei:
het lijkt wel haast alsof |BN ers zich boven gewone stervelingen mogen plaatsen qua gedrag!
Klik om te vergroten...

waar slaat dit op? :confused:
volgens mij komen dergelijke opstootjes overal en op elk moment van de dag voor, en dan zijn het niet altijd ''BN'ers'' die er bij betrokken zijn, slaat dus nergens op.
Klik om te vergroten...

Dat is niet wat Pasquali bedoelt. Als BN'ers (of andere mensen met status, geld) zoiets flikken kunnen wij gewone stervelingen ze meestal bijna niksmaken.

Het is een feit dat de boel bij BN'ers daarna flink overdreven wordt of dat mensen, zoals die barman, hen het hand boven het hoofd houden.

Waarschijnlijk kan je zus niks hard maken omdat hij een dure advocaat en het barpersoneel achter zich heeft. In dat opzicht heb je dus wel gelijk dat ze zich vervelend gedrag beter kunnen veroorloven.
d
deadlockLid
01-01-2024, 00:00
#9
Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.
Klik om te vergroten...

Nuff said.
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#10
deadlock zei:
Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.
Klik om te vergroten...

Nuff said.
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je? Die eigenaar denkt niet in de waarheid, maar in welke klant hij liever heeft. Uiteraard is dat dan Landzaat en z'n hoertjes.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
zommes zei:
deadlock zei:
Overigens wist de eigenaar van de bar iets anders te melden. Volgens hem was er alleen een opstootje waar wat geduwd werd.
Klik om te vergroten...

Nuff said.
Klik om te vergroten...

Hoe bedoel je? Die eigenaar denkt niet in de waarheid, maar in welke klant hij liever heeft. Uiteraard is dat dan Landzaat en z'n hoertjes.
Klik om te vergroten...

het dunkt me eerder dat landzaat deze man wat geld heeft gegeven voor deze uitspraak.

ik vind eigenlijk dat bn'ers of bv's net het juiste voorbeeld zouden moeten geven en dat ze bij hen strikter moeten zijn dan bij de "gewone stervelingen". zij komen immers op de buis waardoor de mensen naar hen opkijken...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."