Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlle horeca rookvrij in 2008

Alle horeca rookvrij in 2008

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
maar wel coke en speed over de toonbank in de supermarkt dan???
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Doodkapje zei:
maar wel coke en speed over de toonbank in de supermarkt dan???
Klik om te vergroten...

mooi punt, als het een reactie op zommes was!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat was het.
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#4
DIT GAAT TE VER! :(
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#5
AMSTERDAM - Minister Ab Klink van Volksgezondheid heeft woensdag laten weten dat hij een rookverbod gaat invoeren in alle horeca. Het verbod zal op 1 juli 2008 ingaan, zo meldt RTL Nieuws. Klink schreef dat in een brief aan de Tweede Kamer.

Volgens de minister mogen er wel aparte rookruimtes bestaan, maar daar mag niet in worden bediend. Het rookverbod geldt voor alle horeca. Ook coffeeshops en sportkantines vallen hieronder.

Ook voor café's en restaurants wil Klink geen uitzondering maken. Onlangs werd voor deze horecagelegenheden nog uitstel gevraagd door Koninklijk Horeca Nederland.

Het plan wordt vrijdag door de ministerraad besproken.



Ik vind her persoonlijk wat ver gaan. Zelfs coffeeshops vallen hieronder, terwijl iedereen daar wel rookt. Het beeld van een rookvrije dansvloer tijdens het uitgaan vind ik me maar moeilijk in te beelden :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Coffeeshops zouden toch rookbaar blijven? Had ik gehoord; dat de kamer tegen een rookverbod in coffeeshops was met een meerderheid. Maar.. ik vind het idioot; het haalt echt een deel van de sfeer weg, zelfs al rook ik zelf niet.
P
Play_bunnyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind het wel een goed idee. En dat het sfeer ofzo weghaalt, is ook niet waar.
Ik was een tijd geleden in Canada, en daar geldt al een rookverbod in de horeca. Tijdens het uitgaan was het hartstikke gezellig. Het is een illussie dat mensen dan niet meer uitgaan en dat de sfeer minder wordt. Sfeer maak je zelf, die sigaret maakt geen sfeer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."